Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@03:04:04 GMT

پنج شعبه تمام الکترونیک در زنجان فعالیت می کند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۷۹۴۵

پنج شعبه تمام الکترونیک در زنجان فعالیت می کند

«بهنام محمدی» از فعالیت پنج شعبه تمام الکترونیک در زنجان خبر داد و گفت: درصد ابلاغ الکترونیکی در سال زنجان به ۸۵ درصد رسیده است.

معاون قضائی رئیس‌کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: به منظور رسیدگی به پرونده های قضایی 25 قاضی در شعب مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهنام محمدی با اشاره به اینکه امسال ۴۱ هزار و 301 پرونده به محاکم عمومی و انقلاب وارد شده است، ادامه داد: سال گذشته هم 41 هزار و 987 فقره پرونده مختومه شد.

 

وی با یادآوری اینکه عملکرد مثبت این مجموعه موجب کاهش حجم پرونده‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: میانگین رسیدگی به پرونده ها در محاکم قضایی در سال گذشته 77 روز بود.

 

این مقام مسئول به میزان 74 درصدی ابلاغ الکترونیکی در سال 97 اشاره کرد و گفت: این رقم امسال به 85 درصد رسیده است.

 

معاون قضائی رئیس‌کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان زنجان بر ضرورت حفظ کرامت انسانی و جلوگیری از ابلاغ‌های ناصحیح مزیت ابلاغ الکترونیکی تاکید کرد و گفت: سال گذشته یک هزار و ۲۷۴ فقره احکام صادره در مورد مجازات‌های جایگزین حبس در شهرستان زنجان صادر شد.

 

به گفته محمدی سال گذشته تعداد 25 پابند الکترونیک به زندانیان نصب شده بود که استفاده از آن در سال‌جاری به 130 فقره رسیده است.

 

این مقام مسئول کاهش 14 درصدی طلاق در زنجان طی سال گذشته را متذکر شد و گفت: سامانه تصمیم در حوزه طلاق نیز با محوریت سازمان بهزیستی فعال شده است.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: دادگاه خانواده هفته قوه قضائیه دادگاه سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز

 مهدی نیکوکاران رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز گفت: پرونده حمل سوخت قاچاق به میزان ۷ هزار و ۸۰۰ لیتر و به ارزش ۶ میلیون و ۵۳۷ هزار ریال در شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز رسیدگی شد.

نیکوکاران افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان مهریز این میزان سوخت را در یک کامیون به صورت جاساز شده کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • چهار هزار شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران در نظر گرفته شده است
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • فیلم/۴ هزار شعبه اخذ رای تمام الکترونیک در تهران