Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از بندرعباس،اله مرادعفیفی پور با اشاره به  الزامات کنوانسیون استانداردهای آموزشی، صدورگواهینامه و نگهبانی دریانوردان، اظهار کرد: بر اساس الزامات این کنوانسیون، گذراندن دوره آموزشی شناور بقا و قایق های نجات به غیر از قایق های نجات تندرو، برای تمامی دریانوردان اعم از افسران، فرماندهان و مهندسان کشتی های اقیانوس پیما و سفرهای نزدیک به ساحل ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته از سوی همکاران معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و همچنین همکاری اداره کل امور دریانوردان سازمان اولین قایق نجات در استان توسط یکی از مراکز آموزشی دریانوردی مورد تأیید در استان، نصب و همزمان با روز جهانی دریانورد مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عفیفی پور با بیان اینکه تا پیش از این دریانوردان استان جهت گذراندن دوره مذکور، علاوه به عزیمت به مرکز و یا سایر استانها و صرف مدت زمان،متحمل هزینه های ایاب و ذهاب و اسکان می شدند،خاطر نشان کرد: با فراهم شدن این امکان دریانوردان می توانند بدون دغدغه دوره مورد نیاز را در مراکز آموزشی دریانوردی یاد شده و در خود استان  گذرانده و گواهی نامه دریافت کنند.

به گفته عفیفی پور با اخذ این مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی و نصب و راه اندازی تجهیزات مورد نیاز، امکان برگزاری  سه دوره آموزشی برای 60 نفر از دریانوردان هرمزگانی در ماه فراهم شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندارد اقیانوس دوره های آموزشی بنادر هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش ، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ در استان فارس برگزار می شود.
سیامک کریمی افزود: آزمون مذکور در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می شود.
کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون را در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پایگاه رسمی آموزش سیلینگ هرمزگان راه‌اندازی شد
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • فوت ۳ سرنشین لنج آتش گرفته در آب‌های جزیره هرمز
  • فوت 3 سرنشین لنج آتش گرفته در آب های جزیره هرمز
  • نجات جان ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان طی ۲۴ ساعت گذشته
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس