Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن پاک‌طینت گفت: جشنواره امسال زیر سایه خورشید، بدون حضور مردم برگزار می‌شود و مردم می‌توانند آن را از رسانه‌ها و از جمله شبکه استانی یزد ببیند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، حجت‌الاسلام محسن پاک‌طینت مسئول هیئت مکتب الشهدا شهرستان تفت شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت دهه کرامت، هدف برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید را تزریق نشاط معنوی به مردم شهرستان و  توسل به امام رضا (ع) برای رهایی از بلایا بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول هیئت مکتب الشهدا شهرستان تفت اظهار داشت: شعار جشنواره امسال زیر سایه خورشید «باتو درمانم میسر می‌شود» انتخاب شده است.

پاک‌طینت یادآور شد: با توجه به اینکه سلامت مردم برای ما بسیار مهم است و وظیفه ما برگزارکنندگان رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی است، لذا امسال جشن با حضور خدام و مدعوین کشوری اما بدون حضور مردم عزیز برگزار می‌شود و مردم می‌توانند جشن امسال را از طریق رسانه‌ها و از جمله شبکه استانی یزد ببیند.

به گفته دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان تفت، دیدار خیرین شهرستان با امام ‌جمعه شهرستان، حضور خدام در روستاها و توابع، افتتاح مرکز نیکوکاری، پخش نقاره از بام مساجد شهرستان و در نهایت برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید به صورت مجازی از جمله برنامه هایی است که در دهه کرامت در شهرستان تفت برگزار خواهد شد.

همچنین عیادت از بیماران بیمارستان شهیدبهشتی، دیدار با مدافعان سلامت، تکریم خدمتگزاران مردم در زمینه کرونا و بازدید از کارگاه تولید ماسک نیز از دیگر برنامه‌هایی است که قرار است به مناسبت دهه کرامت در تفت برگزار شود.

مسئولین برگزاری جشن زیر سایه خورشید در شهرستان تفت، بر اجرای جدی دستورالعمل‌های بهداشتی در جریان برگزاری برنامه‌های مربوط به جنشواره تأکید کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: زیر سایه خورشید شهرستان تفت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر

حسن عسکری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج، گفت: اجتماع عظیم بانوان و دختران کُرد با عنوان «مثل ستاره‌ها» در استادیوم ورزشی ۲۲ گولان به مناسبت دهه کرامت و روز دختر برگزار می شود.

 فرماندار سنندج افزود: این جشن باشکوه با مشارکت تمامی دستگاه‌های فرهنگی و بصورت کاملا مردمی، با برنامه‌های فاخر فرهنگی و با حضور چهره‌های سرشناس ملی و استانی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت