Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@14:55:10 GMT

به توان بی‌نهایت به پیش تولید نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۸۴۹۴

به توان بی‌نهایت به پیش تولید نزدیک شد

سریال «به توان بی‌نهایت» که بر اساس یک واقعه تاریخی است به تهیه کنندگی علیرضا جلالی به زودی وارد پیش تولید می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سریال «به توان بی‌نهایت» از محصولات سیمافیلم که پیش از این «کارگاه ۴۸» نام داشت این روزها به تهیه کنندگی علیرضا جلالی مراحل لازم را طی می کند تا به زودی وارد پیش تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال «به توان بی‌نهایت» براساس یک واقعه تاریخی ساخته می شود و طی پرداختن به این روایت تاریخی، قصه‌هایی از عشق و داستان‌های خانوادگی را نیز در خود دارد.

فیلمنامه این سریال در مرحله پایانی نگارش و بازنویسی قرار دارد و آرش قادری که پیش از این نگارش فیلمنامه‌های سریال‌هایی چون «هوش سیاه»، «ماتادور» و «گاندو» را در کارنامه خود داشته است، مشغول بازنویسی آن است.

همچنین این روزها گزینه های مختلفی برای انتخاب کارگردان در حال بررسی است و به زودی کارگردان این سریال هم انتخاب می شود.

علیرضا جلالی تهیه‌کننده این مجموعه سال گذشته خبر داده بود که قرار است سریال «به توان بی‌نهایت» برای دهه فجر ۹۹ آماده شود.

منبع: دانا

کلیدواژه: توان بی نهایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم

 علی ابراهیمی گفت: مرغداران کشور در راستای سیاست وزارت جهاد، جوجه ریزی را افزایش دادند که در نتیجه افزایش تولید موجب شد تا ماه های پرمصرف را بدون تنش پشت سر بگذرانیم.

به گفته او، علی رغم سرمایه گذاری بالا، مرغداران هیچ نفعی نبردند و همچنان در حال زیان هستند که با استمرار این روند تولید دچار مشکل خواهد شد.

ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان ادامه داد: با توجه به آنکه جریان تولید با هدف نمی توان عوض کرد، لذا برنامه ریزی باید به سمت صادرات باشد. کمااینکه اکنون مجوز صادرات ۵ هزارتن مرغ گرفته شده است که امیدواریم روند صادرات تسریع شود تا بازار به تعادل برسد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی با بیان اینکه امکان جمع آوری کل مرغ مازاد توسط پشتیبانی وجود ندارد، افزود: با وجود آنکه مرغ های جمع آوری شده از سوی پشتیبانی امور دام در مقطعی باید به بازار عرضه شود، از این رو صادرات مستمر موثرترین راهکار برای پایداری تولید مرغ محسوب می شود و از طرفی گام برداشتن به سمت کشورهای منطقه و خارج از منطقه علاوه بر فعال کردن ظرفیت تولید، ارزآوری هم در بردارد.

او با بیان اینکه پتانسیل صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزارتن مرغ وجود دارد، افزود: بنابر سیاست وزارت جهاد سالانه حداقل ۲۰۰ هزارتن مرغ می توان به بازارهای هدف صادر کرد.

ابراهیمی درباره آخرین وضعیت جوجه ریزی ها گفت: بنابر آمار در فروردین ماه حدود ۱۴۰ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفت و تا ۱۰ اردیبهشت هم که تخم مرغ ها خوابانده می شود، نمی توان پیش بینی دقیقی داشت.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: در حال حاضر قیمت تمام شده مرغ زنده برای مرغداران بالای ۶۵ هزارتومان است که براین اساس تولیدکنندگان بیش از ۱۰ هزارتومان در فروش متضرر هستند، درحالیکه قیمت مرغ آماده به طبخ کاهش چندانی نداشته است که در این میان سودی هم عاید مصرف کننده نمی شود.

دیگر خبرها

  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • فصل پنجم «نون‌خ» را می‌توان پیوند غرب و شرق ایران دانست
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟