Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: امروز در کارگروه تنظیم بازار در خصوص تغییرات قیمتی مواد پروتئینی مانند گوشت قرمز، گوشت سفید و شیر تصمیم گیری می‌شود. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرتضی رضایی افزود: هزینه‌های تولید انواع مواد پروتئینی تغییر پیدا کرده و این تغییرات توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و تشکل‌های مربوط به مواد پروتئینی محاسبه شده و امروز در کارگروه تنظیم بازار برقیمت مواد پروتئینی اعمال و سپس اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری، 115 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده گفت:​ هیچ کاهشی در مقدار تولید گوشت سفید اتفاق نیفتاده و افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار به واسطه تغییر هزینه تولید و نگهداری برای مرغداران است ضمن اینکه هیچ کمبودی در مورد گوشت سفید در بازار وجود ندارد.

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه قیمت گوشت مرغ از تیر ماه سال گذشته تا کنون ثابت بوده افزود: این در حالی است که دستمزد‌ها و هزینه‌های مختلف تولید افزایش پیدا کرده و این تغییرات باید در قیمت مرغ اعمال شود.

رضایی اضافه کرد: با توجه به اینکه مرغ یکی از اصلی‌ترین غذا‌های اصلی سفره مردم است هم تولید و هم قیمت آن مورد توجه ویژه دولت است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص تولید گوشت کمبودی وجود ندارد و حتی مازاد تولید هم داریم تاکید کرد: امسال ضریب خوداتکایی در گوشت قرمز به طور قطع بالا می‌رود و واردات آن که در سال گذشته به 170 هزار تن رسیده بود کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,78,83/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد پروتئینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن