Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: زیر سوال بردن سازمان لیگ فوتبال ایران غیرمسئولانه است. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال, فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال روز گذشته مدعی شد قرارداد برخی از اعضای باشگاه استقلال از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران لو رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان همچنین ادعا کرده است زمانی که مدیرعامل نبوده و عضو هیئت مدیره بوده متوجه این مسئله شده است. سؤال مهم اینجاست که جناب فتحی مدیرعامل سابق باشگاه چرا در همان زمان که در باشگاه استقلال مسئولیت داشت این مسئله را بیان نکرد و اکنون بعد از گذشت چندین ماه به یکباره یادش آمده است که انگشت اتهام را به سوی سازمان لیگ نشانه برود که این خودش جای سؤال دارد.

وی ادامه داد: از سویی دیگر در سازمان لیگ فوتبال ایران قرارداد همه باشگاه‌ها، بازیکنان، مربیان موجود است و در این سال‌ها هیچ فردی مدعی نشده که قراردادها از سوی سازمان لیگ فوتبال لو رفته است ولی ظاهراً مدیرعامل سابق باشگاه استقلال برای اینکه فرافکنی کند خیلی راحت و بدون ارائه هیچ گونه سندی به سازمان لیگ اتهام می‌زند.

مدیر نقل‌وانتقالات سازمان لیگ تصریح کرد:  این اظهارات غیرمسئولانه قابلیت پیگیرد قضایی دارد و سازمان لیگ فوتبال ایران این حق را برای خود قائل است که در محاکم قضایی از خود دفاع کند. 

فتحی: خائن کسی است که با 40 هزار تومان و صد کیلو برنج به تیم دیگری رفت/ حقوقم در استقلال 8 میلیون بودفتحی: سلطان تسویه حساب با بازیکنان هستم/ پول داشتیم به شفر می‌دادیم

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استقلال فوتبال سازمان لیگ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال فوتبال سازمان لیگ استقلال فوتبال سازمان لیگ سازمان لیگ فوتبال ایران باشگاه استقلال مدیرعامل سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم

به گزارش همشهری آنلاین، در آستانه مسابقه فوق العاده حساس نساجی مقابل پرسپولیس، شاهرخ بیانی کاپیتان اسبق استقلال که حالا دستیار ساکت الهامی در جمع مازنی‌ها محسوب می‌شود، بسیار امیدوارانه از احتمال امتیاز گرفتن برابر قرمزپوشان پایتخت صحبت می‌کند.

یک پیروزی فوق العاده ارزشمند و روحیه بخش برای نساجی در اصفهان. بردی که کارشناسان معتقدند اصلاً شانسی نبود.

در کمال احترام به ذوب آهن باید بگویم همین طور است. ذوب آهن تیم خیلی خوبی بود ولی نساجی در آن مسابقه بهتر عمل کرد و حاصل تلاشش را دید. تدابیر ساکت الهامی مقابل ذوب آهن به نتیجه نشست و ما یک برد فوق العاده ارزشمند را به دست آوردیم. شما ببینید یکی از گلزنان ما در اصفهان بچه‌ای بود که فقط ۲۰ سال سن دارد. همین مسئله نشان می‌دهد سرمربی نساجی جدا از نگاه فنی دقیق، جرات استفاده کردن از جوان‌ها حتی در حساس‌ترین روزهای لیگ برتر را هم دارد. البته فراموش نکنیم که هنوز کار بسیار سختی تا پایان فصل داریم و بقای نساجی قطعی نشده است.

بسیاری از هواداران استقلال در فضای مجازی به سابقه استقلالی بودن شما و ساکت الهامی اشاره می‌کنند و تاکید دارند همانطور که در زمستان سال ۱۴۰۱ با هوادار توانستید پرسپولیس را شکست بدهید، این بار هم می‌توانید چنین کاری را در مازندران انجام داده و هدیه بسیار ارزشمندی به استقلال بدهید.

این روزها تمام تمرکز نساجی روی بازی‌های خودش است و همانطور که گفتم، با تمام وجود بازی می‌کنیم تا در لیگ برتر بمانیم. خوشبختانه تیم طی این چند هفته به مراتب خوب امتیاز گرفته و ما در سه بازی برابر سه تیم مدعی سپاهان، تراکتور و ذوب آهن، در مجموع ۷ امتیاز گرفتیم که کارنامه کاملاً مطلوبی محسوب می‌شود. نگاه اول ما به این مسابقه موفقیت نساجی است و قطعاً برای کسب امتیاز به میدان خواهیم رفت اما در مورد بحثی که هواداران عزیز استقلال در فضای مجازی به راه انداخته‌اند نیز باید بگویم استقلال تیمی بوده که جوانی ام را در آن گذاشتم و آقای ساکت الهامی هم در مقطعی عضو کادر فنی این تیم بود بنابراین قطعاً دلم می‌خواهد استقلال قهرمان لیگ برتر شود و نساجی هم در این مسابقات باقی بماند. در کمال احترام به پرسپولیس و هوادارانش، امیدوارم بتوانیم با بردن این تیم به طرفداران استقلال و نساجی هدیه بدهیم.

علی خطیر چند روز قبل از استقلال رفت. این مسئله را چطور ارزیابی می‌کنید؟

من از قبل هم گفته بودم مشکلات استقلال مالی است و اگر پول برسد بسیاری از دغدغه‌ها مرتفع خواهد شد. امیدوارم هر اتفاقی که در استقلال می‌افتد در نهایت منجر به قهرمانی آبی پوشان شود و آبی ها با جواد نکونام کاپ را بالای سر خودشان ببرند.

شما چهارشنبه هفته گذشته با نساجی به مصاف ذوب آهن رفتید و این تیم دوشنبه شب باید با استقلال بازی کند.در مورد ذوب آهن چه توصیه‌ای به استقلالی‌ها دارید؟

ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و اینکه برابر نساجی شکست خورد را نباید به پای ضعف آنها گذاشت. ما یک مجموعه یکدل به لحاظ فنی و مدیریتی هستیم که مدیرانش حتی برای روحیه دادن به بازیکنان در مسابقه با ذوب آهن گروهی از هواداران نساجی را با پروازی اختصاصی به اصفهان آوردند و خوشبختانه این تدابیر باعث شد به یک پیروزی فوق العاده مهم دست پیدا کنیم اما استقلالی‌ها اصلاً فکر نکنند که ذوب آهن تیم ضعیفی است بلکه قطعاً یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شود.

کد خبر 849552 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه نساجی مازندران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال