Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@15:20:45 GMT

آغاز طراحی دهکده المپیک اروند در سال جاری

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۸۷۶۰

آغاز طراحی دهکده المپیک اروند در سال جاری

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از آغاز طراحی دهکده المپیک اروند در سال جاری خبر داد.

افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی توافق با وزیر ورزش و با توجه به ظرفیت‌های شهرهای آبادان و خرمشهر، قرار شد که مطالعه و طراحی دهکده المپیک اروند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این دهکده شامل چندین سالن چند منظوره و زمین فوتبال، استخر، پیست دو و میدانی، پیست پیاده‌روی و هتل است. این دهکده، یک مجموعه بسیار کامل است که بخشی از آن به بخش خصوصی واگذار و ساخته خواهد شد و بخشی دیگر آن نیز توسط اعتبارات دولتی ساخته خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان نیز عنوان کرد: مشاور طرح انتخاب خواهد شد و شروع طراحی این دهکده که یک طرح بزرگ و ارزشمند است، از همین سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان افشین حیدری دهكده المپيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما، جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد.

حمیدرضا نامداری افزود: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از آبفای البرز، نامداری در ادامه بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در پایان تاکید کرد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان سال جاری و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟
  • جوی ناپایدار در اروند
  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟ (+عکس)
  • بارش باران در اروند
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان