Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و جلسات مشترک بین دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های بسیار متنوع و خوبی به مناسبت دهه کرامت در استان پیش‌بینی شده که از بستر شبکه‌های اجتماعی بهره خواهیم برد. 

وی با اشاره به شرایط کرونایی در کشور و استان خاطرنشان کرد: به دلیل برخی محدودیت‌ها، استفاده از بستر فضای مجازی باعث خواهد شد تا همراه با سایر دستگاه‌ها مخاطب چند برابری نسبت به سالهای‌های گذشته داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: برنامه‌های مختلفی همچون اجرای سرود میدانی توسط پایگاه های مقاومت بسیج ، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و سایر دستگاه‌های دیگر در مکان های از قبل تعیین شده در دهه کرامت برگزار می‌شود.

معتمدی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه، مساجد، ائمه جماعت همراه با برگزاری جشن‌های این دهه با هدف تبیین، تعمیق و گسترش فرهنگ رضوی انجام می‌شود و در این دهه در۲ نماز جمعه در مصلی‌های برگزاری نماز در شهرستانها برنامه‌های متنوع همچنون اجرای سرود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آذین برندی شهر توسط شهرداری در دهه کرامت یادآور شد: در این ایام مسابقات کتابخوانی در مساجد به صورت فیزکی و در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

وی به حضور مردم در برگزاری این جشن‌ها و برنامه‌ها در دهه کرامت اشاره  و اضافه کرد: حضور بخش مردمی در این دهه ظرفیت بالایی است که از آن به بهترین شکل استفاده می‌شود تا از برکات وجود امام رضا(ع) وحضرت معصومه (س) در این دهه استفاده شود.

وی با تاکید اولویت سلامتی مردم در برگزاری این جشن‌ها گفت: همه این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است که امیدواریم  موجب تعمیق و گسترش فرهنگ رضوی شود.

ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها دهه کرامت اصفهان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهه کرامت اصفهان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان دهه کرامت اصفهان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان برنامه ها دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود

حجت الاسلام عباس خرمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برنامه های دهه کرامت فاصله سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و برادر گرانقدر ایشان امام رضا (ع) بیان کرد: در استان سمنان تمهیدات و برنامه های خوبی اندیشیده شده که در زمره آنها می توان به برنامه های فرهنگی و هنری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اعزام دانش اموزان استثنایی به مشهد مقدس یکی از برنامه های دهه کرامت در استان سمنان است که برای نخستین بار صورت می گیرد، افزود: برپایی موکب‌های امام رضایی در مدارس و همچنین سطح خیابان های شهرهای استان سمنان از دیگر برنامه های این دهه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در دهه کرامت سفره اطعام رضوی برپا خواهد شد، تاکید کرد: در این حرکت معنوی ۲۰ هزار پرس غذای گرم در استان سمنان توزیع می شود.

خرمیان با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی در استان سمنان بیان کرد: اجرای پویش نوای ملکوت با هدف اشاعه فرهنگ رضوی و الگو پذیری نسل جوان از امام رضا (ع) از جمله دیگر برنامه های این ایام است.

وی از برگزاری همایش استانی دختران فاطمی به مناسبت روز دختر و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: اجتماع نوجوانان رضوی در شهرستان‌های استان سمنان از دیگر برنامه های شاخص دهه کرامت در استان سمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری محافل انس با قرآن همگانی و همچنین ویژه دانش آموزان در استان خبر داد و بیان کرد: کمپین‌های مجازی برای حضور گسترده مردم با هدف گرامی داشت دهه کرامت و فرهنگ حجاب و عفاف نیز در این ایام راه اندازی می شود.

خرمیان با بیان اینکه ایجاد فضای معنوی و مذهبی و ایجاد نشاط اجتماعی در برنامه های دهه کرامت در سراسر استان سمنان دنبال می شود، گفت: از تمام شهرداری ها و دهیاری ها هم خواسته ایم تا در فضا سازی این ایام به ما کمک کنند.

کد خبر 6092838

دیگر خبرها

  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است