Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کسانی که سبب فرار سرمایه از گلستان شوند منتظر برخورد قضایی باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ هادی هاشمیان  امروز در جمع فعالان اقتصادی شهرک صنعتی آق قلا اظهار کرد: دادستان های سراسر استان را مامور کرده است با کسانی  که در مسیر تولید سنگ اندازی می کنند و سبب فرار سرمایه از استان می شوند شناسایی و با آنان برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از دادستان ها خواسته ایم با کمک دستگاه های اجرایی از واحدهای تولیدی سرکشی و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: خوشبختانه مدیران دستگاه های اجرایی برای کمک به رونق تولید از هیچ تلاش  فروگذار نمی کنند اما در برخی دستگاه ها دیده می شود که در بدنه کارشناسی سنگ اندازی و فرآیندهای اداری زمانبر می شود که نیاز است مدیران نظارت بر زیرمجموعه را جدی بگیرند.

وی بیان کرد: تعامل خوبی بین دستگاههایی اجرایی و قضایی استان برای کمک به رونق تولید شکل گرفته است و به همین دلیل گلستان از استان های امن برای سرمایه گذاریست.

هاشمیان افزود: پارسال با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان 8 واحد تولیدی دوباره فعال شدند و 600  کارگر به کار بازگشتند.

رئیس کل دادگستری گلستان  خاطرنشان کرد: اازفعالان اقتصادی شهرک صنعتی آق قلا ادعوت می کنیم با مشارکت در کارگروه های تخصصی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ،نظرات تخصصی خود را به منظور مشاوره به قضات محاکم تخصصی رسیدگی به پرونده های اقتصادی ارائه کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی

به گزارش پارس نیوز ، سرهنگ احمد شیرانی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

وی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶ بامداد شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی در خصوص تردد در محور کرج-چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع است.

وی درباره ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ گفت: از ساعت ۱۴ آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل، از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌گردد.(شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲۰۰ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراج درباره تردد در محور هراز گفت: تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع، تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ چهارشنبه تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از محور هراز ممنوع و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • اجرای ۸۰ برنامه توسط کاروان خادمین حرم حضرت معصومه(س) در گلستان
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ