Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعدی مصطفی‌زاده» روز چهارشنبه در نشست با مسئولان قضایی شهرستان روانسر به مناسبت هفته قوه قضائیه، افزود: رسالت قوای سه گانه  خدمت به مردم و جلب رضایتمندی مردم است و رسالت دستگاه قضایی در اجرای عدالت این هدف را محقق کرده و مایه قدردانی است.

وی تصریح کرد:  خوشبختانه همدلی خوبی در میان اعضای شورای تامین حاکم است و خرد جمعی مبنای تصمیم گیری ها است  که این مهم تاثیر مستقیمی بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رضایتمندی  بیشتر مردم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار روانسر اظهار کرد: همه باید در رستای خدمت رسانی صادقانه به مردم و حفظ منافع نظام تلاش کنیم.

مصطفی زاده یادآور شد: یکی از پشتوانه های نظام سرمایه های اجتماعی هستند که مسوُولان نظام باید برای حفظ و تقویت این سرمایه ها قدم بردارند.

رئیس دادگستری شهرستان روانسر نیز در این نشست گفت: در دوره تحول نظام قضایی یکی از مهمترین دغدغه های قوه قضائیه جلب رضایت اجتماعی است که این مهم تنها با شعار عملی نمی شود.

«فرهاد علیخانی» افزود: تحقق این مهم تنها به عهده قوه قضائیه نیست و مستلزم همکاری و همدلی دیگر نهادها است.

وی تصریح کرد: لازمه جلب رضایت عمومی احساس مسوُولیت و تعهد و پای کار بودن همه ادارات و نهادهای مربوطه است.

رئیس دادگستری روانسر اضافه کرد: همانطور که مردم وفادار به آرمان های انقلاب هستند و در همه صحنه های انقلاب حضور دارند و مدیران نظام نیز ما باید با خدمتگزاری و عمل به تکالیف پاسخگوی آنها باشیم.

علیخانی افزود: خروجی جلسات مدیران را باید مردم ببینند و با وجود همه کاستی ها و کمبودها مردم خواهان خدمتگزاری صادقانه هستند.

وی با بیان اینکه همدلی و همبستگی میان اعضای شورای تامین حاکم است گفت: به دلیل اینکه روانسر در مسیر مواصلاتی چندین شهرستان قرار دارد بسیاری از پرونده ها به این شهرستان منتهی می شود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها روانسر دادگستری قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر دادگستری قوه قضاییه روانسر دادگستری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، فرماندار اندیمشک گفت:  شکستگی در سیل بند دایک کرخه واقع در جاده دهلران منجر به طغیان آب و وارد شدن آب به داخل مزارع شد.

یوسف زمانی اصل افزود: با تلاش نیرو‌های عملیاتی و دستگاه‌های امدادی   این سیل بند مرمت و اصلاح شد.

وی با اشاره به بارش‌های شدید در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با بسیج امکانات و اقداماتی که از قبل فراهم شده بود مشکل آبگرفتگی در این شهرستان به سرعت برطرف شد.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: تمامی محور‌های این شهرستان از جمله مسیر‌های روستایی و عشایری باز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران