Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@03:23:29 GMT

ورود اولین محموله قفس و تجهیزات نرسری به قشم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۹۴۳۴

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ایرج قائینی با بیان اینکه پرورش ماهی در دریا یکی از طرح های مهم و اقتصاد مقاومتی کشور است،اظهارکرد: در همین راستا و باتوجه به ظرفیت های تعیین شده در خلیج فارس و دریای عمان همچنین مجوزهای صادرشده در استان، یکی از شرکتهایی که دارای مجوز این طرح بوده است در جهت تولید دو هزار تن ماهی درقفس در سال جاری در شهرستان قشم اقدام به خرید قفس وتجهیزات متعلقه کرده است که اولین محموله آن توسط شش کانتینر وارد جزیره قشم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کانتینرها شامل قفس، تور و سایر تجهیزات برای نرسری شش میلیون قطعه بچه ماهی و به وزن‌رسانی برای انتقال به قفس های پرورش ماهی است.

قائینی افزود:  با واردات قفس های پرورش ماهیان دریایی در محموله های بعدی انتظار می رود در سال جهش تولید افق روشنی برای افزایش تولیدات ماهی درقفس و به دنبال آن اشتغالزایی و رونق اقتصادی در سطح شهرستان قشم و استان رقم خورد.

رئیس گروه پرورش ماهی درقفس شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه تاکنون مجوز بیش از ۱۰۰ هزار تن پرورش ماهی درقفس دراستان صادرشده،ادامه داد: حدود ۳۵ درصد از این میزان مجوز به شهرستان قشم اختصاص دارد.

وی خاطر نشان کرد: این شهرستان به دلیل دارا بودن‌ شرایط ویژه و برخورداری از امکانات مناسب، منطقه آزاد و دسترسی آسانتر به بازارهای صادراتی از نقاط مناسب برای سرمایه گذاری و تولید ماهی در دریا است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی پرورش ماهی قشم وزن هرمزگان ماهی درقفس پرورش ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

حمید جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تأمین برق طرح‌های کشاورزی شهرستان اردل منجر به انقلاب عظیمی در حوزه اشتغال شهرستان اردل می‌شود.

وی افزود: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به موضوع افزایش اعتبار تملک دارایی به شهرداری‌های شهرستان اردل گفت: به‌روزرسانی آمار جمعیتی شهرستان اردل، می‌تواند تخصیص اعتبارات را عادلانه کند.

کد خبر 749908

دیگر خبرها

  • ورود ۷۰ هزار معلم جدید به آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • انتقال تجارب و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه شیلات به تاجیکستان
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان