Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی میزان کالای حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل بار استان، گفت: ناوگان حمل و نقل بار استان آذربایجان شرقی پنج میلیون تن بار در طی سه ماهه اول سال 1399 جابجا کرده است.

کاظم تیمورزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد بارنامه صادره در این مدت بیش از 335 هزار و 500 برگ بوده است که نسبت به مدت مشابه سال 1398 حدود پنج درصد افزایش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طی سه ماه اول امسال ناوگان حمل و نقل مسافر استان که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های سفر روبرو بوده نیز 523 هزار مسافر را با بیش از 78 هزار سفر جابه‌جا کرده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 58 درصد کاهش یافته است.

تیمورزاده گفت: در این مدت تعداد 936 مورد برخورد با تخلفات اضافه بار انجام گرفته و بیش از21 هزار و 600 بر چسب معاینه فنی برای وسائط نقلیه ناوگان عمومی بار و مسافر استان صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان؛ در حال حاضر تعداد 283 شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، تعداد 120 شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، تعداد 63 شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و تعداد شش شرکت حمل ونقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت می‌کند.

 همچنین پنج مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین با شش خط کنترل درآذربایجان شرقی فعال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جا به جایی بار حمل و نقل آذربایجان شرقی ناوگان حمل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته