Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دخالت‌های بی جا و خطرآفرین آمریکا با پوشش بزک کرده حقوق بشری در کشور‌های خاورمیانه و به ویژه در کشور‌هایی مثل سوریه، عراق، لبنان و یمن خسارت‌های جانی و مالی زیادی بر جا گذاشته، گفت : هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت خوبی برای روشنگری در مورد فجایع به بار آماده از سوی آمریکای جنایتکار است که باید جهانیان در جریان این جنایت‌ها قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آمریکا درطول تاریخ به بهانه حقوق بشر ۱۳۴ بار در امور کشور‌های مختلف دخالت مستقیم و غیرمستقیم کرده که همه این دخالت‌ها فجایعی را در آن کشور‌ها به بار آورده، گفت : باید جهانیان با این جنایات آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: آمریکا با حضور نامبارک خود در افغانستان، جدا از تمامی ویرانی‌ها و نابسامانی‌های ایجاد شده، باعث از بین رفتن ۱۹۵ هزار نفر بی گناه در این کشور شد.

او اشاره‌ای هم به تحریم‌های دارویی کشورمان در شرایط شیوع کرونا از سوی آمریکا داشت و افزود: این تحریم‌ها نشان از ظالم بودن سیاستمداران کاخ سفید دارد، هرچند آن‌ها به مردم خود هم در شرایط کنونی رحم نمی‌کنند و گواه این مدعا جنایت امروز آن‌ها علیه سیاه پوستان و رنگی پوستان است که با وجود سانسور‌های وسیع خبری، جهانیان در جریان گوشه‌ای از آن جنایات قرار می‌گیرند.

او با اشاره به جنایات آمریکا در استان کرمانشاه، ادامه داد: کرمانشاه چه در زمان ورود کومله و چه در زمان شروع جنگ تحمیلی و بعدتر ساخته و پرداخته کردن گروهک تروریستی پژاک و ترور جمعی از بزرگان استان تحت تاثیر جنایات آمریکا بوده است.

سروری با اشاره به جنایات منافقین در عملیات مرصاد که از سوی آمریکا طراحی شده بود، گفت: باید نسل جوان و آیندگان در جریان جنایت‌های منافقین قرار بگیرند تا امروز و فردا فریب مظلوم نمایی‌های منافقین چه در طرز صحبت کردن و چه در نحوه یارگیری را نخورند.

سروری اشاره‌ای هم به آمار شهدای ترور استان کرمانشاه داشت و ادامه داد: در استان کرمانشاه ۴۱ شهید ترور داریم، هرچند که احتمالا با توجه به جنایت‌های حزب‌های دموکرات و کومله این آمار بیشتر از این باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به قرارگیری استان در وضعیت قرمز از حیث شیوع کرونا، افزود: برای حفظ سلامت مردم و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری، هیچ گونه مراسمی در این هفته با حضور گسترده مردم در استان برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حقوق بشر استکبار جهانی استان کرمانشاه کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم های آمریکا و انگلیس با حمایت همه جانبه و بی شرمانه بیشترین نقش را در جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی طی هفت ماه داشته اند، این دو رژیم اکنون در حال سرکوب قیام دانشجویی در حمایت از فلسطین هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «رژیم‌های آمریکا و انگلیس با حمایت همه جانبه و بی شرمانه بیشترین نقش را در جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی طی هفت ماه داشته‌اند!

این دو رژیم اکنون در حال سرکوب قیام دانشجویی در حمایت از فلسطین هستند.

آنها با انتشار اطلاعات نادرست و روایات و اخبار جعلی نمی‌توانند افکار عمومی جهان را از حمایت ننگین خود از جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین منحرف کنند.»

کد خبر 750521

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند