Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:16:11 GMT

تکذیب رابطه پرتنش مورینیو و ستاره فرانسوی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۰۰۴۲

تکذیب رابطه پرتنش مورینیو و ستاره فرانسوی

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، شایعات درباره رابطه پرتنشش با تانگوی اندومبله ستاره فرانسوی این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از پیروزی 2-0 تیمش در بازی دیروز مقابل وستهام، شایعات درباره رابطه پرتنشش با تانگو اندومبله هافبک فرانسوی این تیم را تکذیب کرد. 

 

 

 

اندومبله که فصل گذشته با قراردادی 60 میلیون یورویی از لیون به تاتنهام پیوست گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اما در بازی دیروز  مقابل وستهام هم بار دیگر از سوی مورینیو به میدان فرستاده نشد و نیمکت‌نشین بود.  گزارشها در فرانسه اما حاکی از این است که اندومبله به مورینیو گفته که دیگر نمی‌خواهد با او کار کند.

 

مورینیو با توجه به این شایعات، در مصاحبه خود وجود تنش در رابطه‌اش با اندومبله را تکذیب کرد و گفت:" نه. ما امروز روی نیمکت تانگوی را داشتیم، رایان و توبی آلدرویرلد و فرتونگن را. دیگر چه کسانی بودند؟ گدسون فرناندس. همه اینها امروز بازی نکردند. فوتبال یعنی همین. از نظر من هیچ مشکلی وجود ندارد".

 

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" مساله فقط شخص او نیست. من حتی گاهی از بازیکنانم عذرخواهی می‌کنم که در یک بازی یا چند بازی انتخاب اولم نیستند. چون معتقدم نوع کار در تمرینها است که به یک بازیکن استحقاق حضور در زمین را می‌دهد و در وهله بعد انتظاری که من برای تیمم دارم. من وظیفه دارم تیمم را به بهترین شکل ممکن روانه زمین کنم و در دو بازی اخیر به او نیاز نداشتم. همین و بس".

 

 

تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی) لیون تانگوی اندومبله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی لیون تانگوی اندومبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که در فصل جاری لیگ عربستان علی رغم جذب بازیکنان مطرحی چون کریم بنزما، انگولو کانته، احمد حجازی و ژوتا نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند و گوی رقابت را به رقیب خود یعنی الهلال واگزار کرد.

به دنبال این ناکامی ها، مسوولان باشگاه قصد دارند در فصل آینده به خریدهای نجومی خود ادامه دهند و در هفته های اخیر اخباری مبنی بر تمایل این تیم به جذب «محمد صلاح» مهاجم مسلمان لیورپول منتشر شد. اما به نظر می رسد این بازیکن تمایلی به خروج از آنفیلد ندارد و الاتحاد باید به دنبال گزینه های دیگری باشد.

«رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی شده است که «سون هیونگ مین» بازیکن کره ای تاتنهام به گزینه مدنظر این تیم عربستانی تبدیل شده است و هرچند محمد صلاح همچنان گزینه اصلی این تیم است اما از آنجا که مذاکرات با این بازیکن به کندی پیش می رود به همین دلیل سون هیونگ مین به جدی ترین گزینه برای ببرهای آسیا تبدیل شده است.

کد خبر 6093931

دیگر خبرها

  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند