Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرگانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: انجمن صنفی دریانوردان به خوبی شکل گرفته است اما باید از سوی سازمان بنادر و دریانوردی مورد حمایت باشند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاپیتان شهباز امروز در مراسم روز جهانی دریانورد در سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: ما به نوعی از بلوغ برای نظارت و آموزش دریانوردان رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سختی‌های کار دریانوردی و مشکلات خانواده‌های آنها اظهار داشت: دریانورد با غم بزرگی به دریا می‌رود. ما نمی‌توانیم در ایران دریانورد راضی داشته باشیم.

معاون بازرگانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: البته انجمن صنفی دریانوردان به خوبی شکل گرفته است اما باید مورد حمایت سازمان بنادر و دریانوردی باشد و این انجمن حفظ شود زیرا کارفرماها و صاحبان کشتی مقابل انجمن ایستاده‌اند و معتقدند این انجمن هزینه‌بر است و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هزینه اضافه می‌دانند.

شهباز گفت: ما به عنوان یک ایرانی و سرباز وطن اگر بخواهیم سیاست‌های خارجی جمهوری اسلامی و فرمایشات رهبری به دقت انجام شود و تصمیم‌ها موفقیت‌آمیز نباشد باید کاری کنیم که نفتکش و کشتیرانی به خوبی عمل کنند.

وی اضافه کرد: آموزش، حقوق مناسب و... برای دریانوردان در نظر گرفته شده است اما کافی نیست. ما خود به سمت قراردادی شدن دریانوردان حرکت کردیم تا هر وقت نخواستند از این حوزه کاری خارج شوند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی انجمن صنفی دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک

ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر شرق هرمزگان گفت: یک فروند شناور یدک‌کش چندمنظوره به چرخه عملیاتی و لجستیکی بندر جاسک افزوده شد.

حمیدرضا محمدحسینی تختی امروز هشتم فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: این یدک‌کش دارای قابلیت آتشخواری در مواقع بروز حوادث و کاربری چندمنظوره است.

وی افزود: عملیات تغییر کاربری و چندمنظوره کردن این شناور در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با دانش متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان به پایان رسید.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر شرق هرمزگان هدف از استقرار شناور یدک کش برنا در بندر جاسک را افزایش ایمنی و نیز ارتقاء نُرم تخلیه و بارگیری کالا با پهلوگیری شناور تناژ بالا عنوان کرد. 

به گفته محمدحسینی تختی این شناور دارای سیستم ناوبری و کمک ناوبری، ۲۶ متر طول و ۲.۷۵ آبخور، دارای قابلیت ویژه‌ای برای ارتقاء توان عملکردی بندر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فیلیپین با خدمه‌های کشتی توقیفی
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟