Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به این توافق در طرح سینمای آنلاین که فرصت ۳۰ ‌روزه نمایش برای فیلم‌ها در نظر گرفته شده، نمایش دو فیلم زیرنظر و مهمانخانه‌ماه‌نو بستر آنلاین توسط سرویس‌های وی‌اودی به پایان رسیده است.

«زیرنظر» و «مهمانخانه‌ماه‌نو» که بعد از «خروج» و «طلا» به طرح اکران آنلاین پیوستند، حالا با پشت سر گذاشتن ۳۰ روز از نمایش و فروش بیش از ۱۵۵ هزار و ۸۶ بلیط در مجموع دو فیلم و دو پلتفرم، به شبکه نمایش خانگی وارد خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزان فروش در حالی رقم خورده که مجموع فروش «مهمانخانه‌ماه‌نو» برابر ۱۱‌ هزار و ۳۶۴ بلیط و مجموع فروش «زیرنظر» برابر ۱۴۳ هزار و ۷۲۲ بلیط است.

همچنین این دو فیلم روی هم رفته بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشتند که با وجود تعطیلی سینماها به رونق این صنعت و برگشت آنی سرمایه سینماگران منجر شده است. 

از طرفی با توجه به معیارهای تعیین تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی و درنظرگرفتن ۲.۵ تماشاگر به ازای هر بلیط، در مجموع برآورد می‌شود که بیش از ۳۸۰ هزار تماشاگر این دو اثر را به کمک طرح اکران آنلاین تماشا کرده‌اند.

با این حال افزایش تعداد تماشاگران این دو فیلم و تمام فیلم‌هایی که در طرح اکران آنلاین حضور دارند، پس از پایان دوره ۳۰ روزه نمایش ادامه خواهد داشت، چرا که پس از پایان اکران آنلاین، فیلم‌ها با طی روندهای اجرایی به بخش شبکه نمایش خانگی نماوا و فیلیمو نیز اضافه خواهند شد.

به این ترتیب پس از تماشاگرانی که با خرید بلیط آنلاین این فیلم‌ها را تماشا کردند، سایر کاربران سرویس‌های وی‌اودی نیز می‌توانند با گذشت چند روز دسترسی درون پلتفرمی به این دو محتوا را داشته باشند.

برچسب‌ها فیلم خروج ابراهیم حاتمی کیا رامبد جوان اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیلم خروج ابراهیم حاتمی کیا رامبد جوان اکران فیلم فیلم خروج ابراهیم حاتمی کیا رامبد جوان اکران فیلم اکران آنلاین فیلم ها دو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین