Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین ظهر چهارشنبه با حضور عیسی قبادی معاون برنامه ریز یو امور اقتصادی استانداری، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و مصطفی آقاعلی سرپرست فرمانداری این شهرستان از شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران گوشتی و شیری شهرستان بوئین زهرا بازدید کرد.

این شرکت تعاونی ۹۶۰ نفر عضو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت تعاونی گاوداران بوئین زهرا بزرگترین کارخانه خوراک دام استان است که تولید کننده خوراک به صورت کنستانتره و پلیت و مش که در حال حاضر ۱۲۰ تن تولید کنستانتره دارد.

این واحد علاوه بر تأمین خوراک دام اعضا؛ ۵ هزار نفر بهره بردار دامی غیر عضو نیز از این تعاونی خوراک دام دریافت می‌کنند.

با فعالیت این واحد شرکت تعاونی زمینه اشتغال به صورت مستقیم برای ۱۵ نفر فراهم شده است.

کارخانه خوراک دام از دیگر واحدهای این شرکت تعاونی است که این کارخانه تمام اتوماتیک و با ظرفیت تولید روزانه ۱۵ تن پلیت و ۳۵ تن مش خوراک گاو شیری و پرواربندی است.

با فعالیت این کارخانه خوراک دام زمینه اشتغال برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

کد خبر 4957423

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین جهاد کشاورزی قزوین بویین زهرا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا ایلام مواد مخدر استانداری سمنان سازمان تبلیغات اسلامی آتش سوزی بیرجند خطبه های نماز جمعه شرکت تعاونی خوراک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نفت،  مهدی حیدری با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رییس‌جمهور به استان ایلام اشاره کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گاز‌های همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس