Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالیت کشتی گیران در قالب موسسه خادمین علی ابن ابیطالب(ع) برای کمک به مردم مناطق محروم همچنان ادامه دارد. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیل قاسمی قهرمان جهان و المپیک با حضور در کوره پزخانه‌های اطراف شهر تهران ضمن دیدار با مردم این مناطق کمک های جمع آوری شده توسط خیرین را میان مردم محروم توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی همچنین پای دردل مردم این مناطق نشست و در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت.

این موسسه که توسط برخی کشتی‌گیران همچون رسول خادم، کمیل قاسمی، احسان لشکری، حسن رحیمی، امیر توکلیان، عباس طحان، هادی حبیبی، رضا لایق، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری قهرمانان کاراته جهان و جمعی از بانوان و آقایان ورزشکار در رشته‌های مختلف و همچنین پرویز پرستویی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون همراهی می‌شود، با کمک خیرین تا امروز، حدود 11 هزار و 100 بسته موادغذایی میان حدود همین تعداد خانوار  بدون پس‌انداز که بخش قابل توجهی از آنان زن سرپرست بوده‌اند، در  منازل آن‌ها در مناطق مختلف کشور از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خوزستان، لرستان، تهران، گلستان و مناطق مختلفی دیگری از کشور توزیع کرده‌اند.

حضور دبیر فدراسیون کشتی در انتخابات مازندران/ رئیس جدید فردا مشخص می‌شود

 

این موسسه همچنین به کار مدرسه سازی و خانه سازی برای مردم مناطق محروم روستاهای استان سیستان و بلوچستان با کمک خیرین ورزشی و غیر ورزشی از جمله علی کریمی، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور

دریافت 18 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6097453

دیگر خبرها

  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد