Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عزیزی روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: براساس برآوردهای انجام شده این واحدها ۴۱ هزار و ۷۵۰ شغل را شامل می شوند.

وی افزود: براساس تصمیم دولت ۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به منظور جبران خسارت های ناشی از کرونا به واحدهای خسارت دیده از کرونا در کرمانشاه پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن تحلیل شاخص های بازار کار دانش آموخته گان دانشگاهی استان در مقایسه با کل کشور، اظهارداشت: براساس گزارش مرکز آمار ایران، بخش خدمات بیشترین سهم اشتغال در بین بخش های اقتصادی با ۵.۳ درصد به خود اختصاص داده و پس از آن بخش صنعت با ۳۲ درصد و بخش کشاورزی با ۲۷.۷ درصد قرار دارد.

عزیزی ادامه داد: از کل جمعیت ۲۸۰ هزار و ۴۷۵ نفری فارغ التحصیلان دانشگاهی استان ۶۳.۴ درصد معادل ۱۷۷ و ۹۴۰ نفر را جمعیت فعال تشکیل می دهد که نسبت به میانگین کل کشور، ۵۷.۷ درصد بیشتر است.

وی گفت: از کل جمعیت ۱۷۷ هزار و ۹۴۹ نفری فارغ التحصیلان دانشگاهی فعال استان معادل ۲۸.۵ درصد معادل ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر بیکار هستند که نسبت به میانگین کشوری ۱۸.۳ درصد بیشتر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست بر اهمیت ایجاد اشتغال در استان تاکید کرد و اظهارداشت: بهترین راهکار نشاط در جامعه، ایجاد اشتغال است.

هدایت حاتمی با تاکید بر ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی بیکاران استان به منظور برنامه ریزی رونق توسعه اشتغال تصریح کرد: توجه به  ایجاد اشتغال در شهرها به ویژه مناطق حاشیه‌ای مورد تاکید است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه مرکز آمار ایران دولت کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه مرکز آمار ایران دولت کرمانشاه استانداری کرمانشاه مرکز آمار ایران دولت کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد خادمیان مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن روند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن را توسط بانک‌ها تشریح کرد و گفت: تاکنون به تعداد یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در «سامانه» ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر دارای شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن در ادامه تاکید کرد: از تعداد واجدین شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

وی افزود: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها پرداخت تسهیلات را به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

کد خبر 6096712 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد