Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از افزایش ترافیک مرسولات پستی در استان اردبیل خبر داد و گفت: در سه ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل، ترافیک مرسولات وارده به استان ۲۰ درصد و ترافیک مرسولات صادره از استان ۲۷ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به توزیع سیم کارت رایگان به سرپرستان خانوار در دوره شیوع بیماری کرونا جهت ثبت نام وام یک میلیون تومانی افزود: با توجه به شرایط کرونایی و در راستای کمک به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تسهیل شرایط دریافت سیم‌کارت برای متقاضیان، ۱۳ هزار و ۴۲۰ فقره سیم کارت رایگان در مدت ۲۵ روز، در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور از طریق سایت‌ها اینترنتی اپراتور‌های تلفن همراه ثبت نام و توسط شبکه پستی بین سرپرستان خانوار توزیع و احراز هویت گردید.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل بیان کرد: اداره کل پست از جمله نهاد‌های خدمات رسانی است که با سه طیف کارمندان باجه قبول، نامه رسان‌ها و مشتریان مواجه بوده و ملزم به انجام اقدامات لازم برای حفظ سلامت این سه گروه است.

رزمی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی از جمله ضدعفونی مرسولات پستی در باجه‌های پستی استان به صورت کامل رعایت شده است، ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، ۱۹ هزار و ۷۸۹ مرسوله خرید اینترنتی در استان اردبیل توزیع شده و گرایش مردم نسبت به خرید غیرحضوری و اینترنتی افزایش یافته است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرسولات پستی سیم کارت تسهیلات بانکی ارتباطات استان اردبیل ترافیک مرسولات سیم کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین

دریافت 22 MB کد خبر 6096711

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل