Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:22:56 GMT

محمدیان رئیس هیئت کشتی مازندران شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۱۴۰۲

محمدیان رئیس هیئت کشتی مازندران شد

ایسنا/مازندران با برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی مازندران عسگری محمدیان برای ۴ سال آینده سکاندار ورزش اول این استان شد.

ظهر امروز چهارشنبه ۴ تیرماه انتخابات هیات کشتی مازندران در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و در این ماراتن که به مرحله دوم کشیده شد، این عسکری محمدیان بود با کسب ۹ رای گوی سبقت را از حمید محمدنژاد جوان ربود و رئیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای مجمع به او اعتماد کردند و به نسبت رقبا اقبال بیشتری داشت آنقدر که برای دوره جدید ۴ ساله نفر اول مازنی ها باشد.

عسکری محمدیان که خودش سالیان سال عضو تیم ملی بوده و مدال جهان و المپیک را در ویترین افتخاراتش دارد، کاملا با اوضاع و احوال این رشته آشناست. کشتی استان همیشه مدال آور و قدرتمند بوده و حفظ این جایگاه و ارتقا آن نیاز به نظام و سازماندهی اداری و انجام برنامه های لازم بمنظور کسب موفقیت دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند

دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی جهان گفت: برای شاد کردن دل مردم به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال در المپیک هستم.

دریافت 22 MB

به گزارش ایسنا، امین میرزازاده فرنگی کار سنگین وزن ایران و دارنده مدال طلای جهان در حاشیه رقابت های جام تختی در جمع خبرنگاران درباره کسب عنوان مرد ورزش ایران، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را به من داد. این عنوان تنها متعلق به من نیست و متعلق به کل جامعه کشتی است که برای اعتلای پرچم کشورمان تلاش می‌کنند.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: جای تشکر دارد که برای دومین سال اهواز میزبانی جام تختی را برعهده گرفته است. این میزبانی‌ها به پیشرفت بیشتر کشتی‌ استان کمک می‌کند.

میرزازاده درباره اینکه توقعات از شما در المپیک پاریس بالاست، انتظار چه مدالی از خود دارید، گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال دل مردم را شاد کنم. هیچ کسی ناامید به المپیک نمی‌رود. همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. اردوها از ۱۸ اردیبهشت شروع می‌شود و چند ماه اردوی پرفشار داریم. امیدوارم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم.

فرنگی‌کار سنگین‌ وزن ایران درباره اینکه در آستانه المپیک درخواست شما از مسئولان چیست، خاطرنصان کرد: اولین درخواست من این است که بتوانیم با آرامش تمرینات را دنبال کنیم و مسئولان با ما و فدراسیون کشتی همراه باشند. قطعا این حمایت از شهرستان و استان شروع می‌شود و به کشور می‌رسد. ما انتظار داریم این حمایت‌ها همه جانبه و یکپارچه باشد.

میرزازاده در پایان درباره کادر فنی تیم ملی گفت: رنگرز شخصی است که بدون برنامه به مسابقات نمی‌رود و قطعا برنامه‌ریزی خوبی انجام خواهد گرفت تا حضوری موفق و خوب در المپیک داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران