Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فخری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید هفتگی از واحدهای صنعتی شهرستان شاهرود به خبرنگار ایرنا گفت: با ایجاد این شعبه کار رسیدگی به مسایل و مشکلات بنگاه های صنعتی و تولیدی در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای امسال بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی، نشست ها و پیگیری مشکلات با هدف رفع موانع تولید در دستور کار کارگروه رفع موانع تولید شهرستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شاهرود استمرار این بازدیدها را ضروری خواند و تاکید کرد: بازدید میدانی توسط کارگروه رفع موانع تولید موجب شناسایی محیط و دلگرمی تولید کنندگان می شود.

فخری از برگزاری نشست با ۲۰ بنگاه اقتصادی و تولیدی شاهرود با حضور مدیران استان و شهرستان در روز شنبه آینده خبر داد و تصریح کرد: این نشست با هدف مرتفع کردن موانع تولید، اشتغال، تولید بر اساس ظرفیت اسمی، تثبیت فرصت های شغلی فعلی و همچنین ایجاد فرصت های شغلی جدید انجام خواهد شد.

به گفته وی عزم خوبی برای حل مشکلات بنگاه های تولیدی بین مسوولان شهرستان و تولیدکنندگان ایجاد شده تا شاهد رونق تولید و در نتیجه جهش تولید در شاهرود باشیم.  

فرماندار و مسوولان شهرستان شاهرود امروز از شرکت نخ پارس شاهرود، شرکت تکنو ظرف، شرکت در حال ساخت ذوب آهن و شرکت رنگین پروفیل کویر بازدید کرده و برخی از مشکلات و موانع تولید این چهار واحد صنعتی را بررسی کردند.

در شهرستان شاهرود حدود ۳۳۰ واحد صنعتی و تولیدی فعالیت می کنند که بیش از ۱۰۰ واحد در شهرک صنعتی این شهر مستقر است.

۹۰ درصد از صنایع استان سمنان از نوع صنایع کوچک، ۶ درصد صنایع متوسط و بقیه صنایع بزرگ است، ۱۸ مجموعه شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در استان سمنان تحت پوشش شرکت شهرک‌های صنعتی است.

کل اراضی در اختیار شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

برچسب‌ها دادگستری رونق تولید شاهرود جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری رونق تولید شاهرود جهش تولید دادگستری رونق تولید شاهرود جهش تولید رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری