Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی کارخانه دولومیت نهاوند با سرمایه گذاری ۵۹۹ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند ظهر امروز با حضور مدیر عامل شستا، مدیر عامل صدر تامین و استاندار همدان عملیات اجرایی کارخانه فراوری سنگ دولومیت نهاوند با سرمایه ۵۹۹ میلیارد ریال آغاز شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت فراورده های نسوز ایران گفت: این شرکت به عنوان یکی از  صنایع سبز در زیبا شهر استان اصفهان ، با وسعت ۱۶ونیم هکتار فعالیت دارد و از مدرن ترین و با تجربه ترین شرکت های نسوز ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این شرکت با توجه به معادن غنی و با کیفیت دولومیت در نهاوند در این زمینه سرمایه گذاری نموده  که با بهره برداری از آن طی ۱۴ ماه آینده در فاز نخست سالانه ۱۰۰ هزار تن کلسینه تولید می شود و برای ۷۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می گردد.
 وی فعال نمودن بخش تولید در سال جاری را از اهداف این شرکت عنوان کرد و افزود: تلاش داریم با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور و مساله تحریمهای ظالمانه دشمن در سال جهش تولید  خدمات ماندگاری را به کشور ارائه داده و بخش اشتغال را رونق دهیم .
وی با بیان اینکه معدن دولومیت نهاوند یکی از بهترین معادن کشور است اضافه کرد:  بر اساس مطالعات صورت گرفته در سال ۸۰ که از سوی شرکت مرز اتریش انجام گردید مشخص شد معدن دولومیت دوچشمه  واقع در استان همدان  از بهترین نوع سنگ دولومیت کشور است.

لقمانی در ادامه به دیگر فعالیتهای این شرکت اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در راستای خودباوری و اعتماد به نیروهای داخلی شرکت فراورده های نسوز ایران با اتکا به دانش جوانان ایرانی موفق به بومی سازی دانش ساخت آجرهای نسوز کوره بلند گردید.

وی با اشاره به اینکه مواد اولیه آجرهای نسوز عمدتا از خارج از کشور تهیه و  موجب خروج ارز از کشور می‌شد، گفت: با بهره گیری از دانش جوانان ایرانی و طی آزمایشات متعدد توانستیم فناوری تولید آجرهای نسوز را بومی سازی کرده و آن را در رنج صنعتی تولید کنیم.

لقمانی اظهار داشت: شرکت نسوز ایران با تنوع ۳۰۰ محصول در کشور عملکرد چشمگیری داشته است و این شرکت آماده هر نوع همکاری با ذوب آهن اصفهان و ارائه طرح‌های تحقیقاتی است‌.

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر عامل شستا سرمایه گذاری دولومیت نهاوند نسوز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابورگفت: این محل فرود بالگرد با همکاری شهرداری منطقه و پیگیری‌های مسئول اورژانس هوایی نیشابور احداث می شود.

سیدحمید حسینی با اشاره به این که محل فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به مصدومان وبیماران است، افزود: ساخت این محل فرود بالگرد با عتبار  ۱۰۰ میلیون تومان میسر شد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی