Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک مرکزی برزیل اعلام کرد که در راستای افزایش دسترسی شرکت‌های کوچک به وام و همچنین بهبود رشد اقتصادی، مجموعه‌ای از اقدامات را به ارزش بیش از 272 میلیارد رئال (53 میلیارد دلار) اجرایی می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، براساس اظهارات «روبرتو کامپوس نتو» رییس بانک مرکزی برزیل، از طرح های بالغ بر دو تریلیون رئالی که دولت برزیل پیش از این در راستای مقابله با آثار اقتصادی ناشی از پاندمی رونمایی کرده بود، سهم قابل توجهی به شرکت‌های بزرگ اختصاص یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتو در اینباره گفت: بانک مرکزی مادامی که اطمینان پیدا نکند که برای تداوم جریان نقدینگی تمام تلاش خود را کرده است، از پا نخواهد نشست؛ بنابراین اعتبار جدید برای شرکت‌های کوچک و متوسط خواهد رسید؛ موضوعی که برای احیای رشد اقتصادی کشور بسیار حائز اهمیت است.
پاندمی ویروس کرونا برای ماه‌ها بسیاری از کسب و کارها را با درآمدی کم و در برخی موارد بدون درآمد به حال خود رها کرد و این در حالی است که منابع اعتباری زیادی نیز در برزیل وجود ندارد زیرا بانک‌های بخش خصوصی در بحبوحه بحران بهداشتی، از افزایش وام‌دهی اکراه داشتند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان

بانک جهانی در بیانیه‌ای اعلام کرد ۸۴ میلیون دلار برای مبارزه با مشکلات اقتصادی و اجرای پروژه‌های معیشتی به افغانستان کمک می‌کند.

براساس بیانیه بانک جهانی مبلغ ۷۰ میلیون دلار آن از طریق صندوق امانی افغانستان (ای.‌آرتی.‌اف) و انجمن انکشاف بین‌المللی (آی.‌دی.‌ای) برای اجرای پروژه‌های معیشتی در افغانستان هزینه خواهد شد.

مسئول بخش افغانستان بانک جهانی تصریح کرد: انجمن توسعه بین‌المللی در ۱۸ ماه گذشته چارچوب مشخص و مؤثری را برای هزینه این مبلغ در بخش‌های اشتغال، به‌ویژه برای زنان و دختران در افغانستان تهیه کرده است.

به گفته ملیندا گود، با این کمک، آی.‌دی.‌ای می‌تواند به ارائه خدمات خود در بخش‌های مختلف برای مردم افغانستان در شش حوزه و ۲۶ ولایت ادامه دهد.

مسئول بخش افغانستان بانک جهانی همچنین اذعان داشت: این طرح با اعتبارات جدید، فعالیت‌های خود را در مناطق شهری و روستایی افزایش می‌دهد، فرصت‌های معیشتی بیشتری را برای زنان فراهم می‌کند و برای بازگشت‌کنندگان افغانستانی شرایط اشتغال و برخی خدمات دیگر را ارائه می دهد.

کد خبر 6093978 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • پاسخ تند همتی به انتقاد خبرگزاری دولت/ دانشجوی سال اول اقتصاد هم فرق تورم نقطه‌به‌نقطه و تورم سالانه را می‌داند؛ شما یا نمی‌دانید یا می‌خواهید ندانید
  • رانت ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود