Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاق گفت: شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در راستای تسهیل در امر مبارزه با قاچاق کالا در دادگستری بوشهر ایجاد شده است. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  در نشست مدیرکل گمرک و دادستان بوشهر ظهر امروز راهکاری لازم برای مقابله با قاچاق کالا و منخلفان در این عرصه مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل گمرک بوشهر در این نشست  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده‌ای در حراست از آرمانهای اصیل اسلامی و ارزشهای والای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارد و بی‌شک بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است.

بهروز قره‌بیگی با قدردانی از همکاری تنگاتنگ دادگستری با گمرک افزود: تمامی کارکنان گمرک خود را پایبند به قانون می‌دانند و همواره سعی می‌کنند حداکثر تلاش خود را در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ورود کالاهای ممنوعه بکار گیرند.

ناظر گمرکات استان بوشهر گفت: تحریم ظالمانه استکبار جهان و همچنین سیاست‌های موثر دولت برای توسعه داخلی سازی و کاهش واردات  سبب شده تا واردات کالا از گمرکات استان بوشهر با شیب کاهشی روبه‌رو شود.

قره بیگی تسهیل تجارت را یکی از مهمترین محورهای کاری گمرک عنوان کرد و گفت: گمرک بوشهر این آمادگی را دارد تا برای کاهش هزینه‌ها و کاهش زمان ترخیص کالا و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و شعار "جهش تولید" اقدامات و تسهیلات ویژه‌ای را در اختیار شرکتهای تولیدی داخل کشور قرار دهد.

دادستان بوشهر نیز ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر را فردی توانمند و دارای سلامت کاری عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه حاشیه‌ها در گمرک نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته است و امیداوریم این سلامت محوری در گمرک بوشهر ادامه پیدا کند.

علی حسن‌پور افزود:سلامت نظام اداری بسیار حائز اهمیت می باشد و باید با نظارت و بازرسی‌های دقیق و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر برای  ارتقای کمی و کیفی سازمان تلاش کرد.

شعبه ویژه دادگستری برای تسهیل در امور شهرداری بوشهر ایجاد می‌شود دادستان بوشهر: متهم قاچاق سوخت در بوشهر 72 میلیارد تومان به جزای نقدی محکوم شد 1424 هکتار اراضی تصرف شده در استان بوشهر به بیت‌المال برگردانده شد

وی به نقش گمرک در مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و اظهارداشت: هم اکنون یک شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در راستای تسهیل در امر مبارزه با قاچاق کالا در داگستری بوشهر ایجاد شده است.

انتهای پیام/190/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مبارزه با قاچاق کالا دادستان بوشهر بوشهر ایجاد گمرک بوشهر شعبه ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

به نقل از روابط عمومی مرکزنوسازی و تحول اداری، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکار‌ها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آنها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبرد‌ها و راهکار‌هایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت