Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در آیین تجلیل از چهره های اثرگذار در امر مبارزه و پیشگیری مواد مخدر در ساری افزود : تمام دستگاههای ۶۰ گانه عضو شوری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید برای کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر به تکالیف خود عمل کنند.
رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران پیشگیری و اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر را از اولویت های اصلی فعالیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این خطه شمال کشور بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین زادگان اظهارداشت :  در حوزه کشفیات با تلاش گسترده شاهد افزایش کشفیات هم در سال ۱۳۹۸ و هم در سه ماهه سال ۱۳۹۹ بودیم  ، ولی پیشگیری و اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر اولویت اصلی فعالیت هاست.
استاندار بر حمایت و صیانت از بهبود یافتگان اعتیاد تاکید کرد و گفت: دستگاههای اجرایی باید برای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر برنامه داشته باشند و ببینند در کجا قرار دارند و تا پایان سال قرار است به کجا برسند.
حسین زادگان گفت: در حوزه کارآفرینی تمهیدات مناسبی برای کارآفرینان و بهبود یافتگان مواد مخدر در نظر گرفته شده است تا زمینه اشتغال آنان را فراهم کنند.
استاندار مازندران بر توسعه فعالیت های اجتماع محور برای مقابله با مواد مخدر تاکید کرد و گفت، : فعالیتNA ( معتادان گمنام )  و کنگره ۶۰ و سمن ها و تشکل های مردمی حوزه کاهش آسیب های اجتماعی  آغاز شد و این فعالیت ها می تواند بسیار اثر بخش باشد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز  با تاکید بر  ضرورت  مشارکت همه اقشار، سمن ها و گروههای مرجع در حوزه پیشگیری از اعتیاد و مقابله با مواد مخدر  گفت : باید از از همه ظرفیت ها برای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء شاخص های سلامت و امنیت اجتماعی استفاده کرد.
در این نشست از ۱۶ چهره فعال در امر مبارزه با مواد مخدر، تشکل های غیر دولتی ، بهبود یافتگان، کارآفرینان  و خانواده شهید مهدی حسن زاده جلودار و درویشی جانباز حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان مازندران نیز با اهداء لوح تجلیل شد.
در سال گذشته حدود ۴ تن انواع مواد مخدر در استان مازندران کشف شد که نسبت به سال ۹۷ میزان کشفیات ۱۳ درصد بیشتر شد.
 

برچسب‌ها استانداری مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران استانداری مازندران مبارزه با مواد مخدر آسیب های اجتماعی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد