Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندرعباس، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دهه کرامت را شکوه و تبلور ارزش های دینی و اعتقادی مسلمانان دانست که چون چراغی در آیینه دلهای همه مردم متجلی است.

کامرانی در حاشیه استقبال از کاروان «زیر سایه خورشید» در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس گفت: « این کاروان متشکل از خادمان آقا امام رضا (ع) به مناسبت دهه کرامت به بندرعباس آمده اند تا آغاز برنامه های این دهه با حضور پرشور این خادمان و مداحان اهل بیت در استان رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و فرا رسیدن ولادت آقا امام رضا(ع) یاد آور شد،: دهه کرامت یادآور مفاهیم سازنده و ارزشمند دین مبین اسلام است که باید برای پاسداشت و حفظ این ارزش‌های معنوی در این دهه و تبیین آن بین جوانان، در توسعه اندیشه های دینی کوشا باشیم.

وی، تثبیت جایگاه نظام اسلامی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مناسبت‌های دینی را معرفت‌افزایی و ایجاد پیوند محکم بین ارزش های دینی و جوانان دانست و گفت: ترویج و گسترش ارزش های های دینی انقلابی و ایجاد فضای معنوی و مطلوب در جامعه به‌ویژه جوانان، جایگاه نظام اسلامی در جهان را مستحکم‌تر و دشمن را روز به روز با یاس و ناامیدی مواجه خواهد کرد.

کامرانی اظهار امیدواری کرد: امسال به دلیل شرایط حاکم بر جامعه با شیوع ویروس کرونا، بتوانیم با استفاده از پتانسیل فضای مجازی، با ارسال بسته های مذهبی و فرهنگی در تقویت بنیه دینی و بالا بردن بینش اسلامی جوانان همچمنان نقش آفرین باشیم.

با عطر افشانی و نثار گل بر مرقد مطهر شهیدان،گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس ، دهه کرامت دراین شهرستان به طور رسمی آغاز شد.

انتهای پیام

82 / 167 دانشگاه آزاد واحد بندرعباس گلزار شهدا شهدای گمنام کاروان زیر سایه آفتاب احسان کامرانی دهه کرامت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد واحد بندرعباس گلزار شهدا شهدای گمنام احسان کامرانی دهه کرامت دانشگاه آزاد دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم دسته روی با همت تشکل‌های دینی و حضور گسترده مردم انقلابی و ولایت مدار گلستان در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در گرگان با حضور اقشار مختلف مردم، علما و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد، افزود: آغاز این مراسم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح روز شنبه از مسجد جامع گلشن آغاز و سپس به سمت چهار راه میدان و سپس میدان وحدت و در ادامه به سمت امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین این مراسم در بیش از ۱۴ نقطه استان به صورت متمرکز از جمله در گنبد کاووس، علی آباد، مینودشت، کلاله، گالیکش، و خان ببین ساعت ۱۰ صبح و در شهرهایی چون کردکوی، آزادشهر، رامیان و دلند ساعت ۱۰:۳۰، در بندرگز ساعت ۱۱ صبح، انبارالوم ساعت ۱۷ و در بندر ترکمن ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امام صادق علیه السلام، مرد علم و دانش، جهاد و مبارزه و اسوه جهاد تبیین، تحول خواهی، احیای اسلام ناب و ایجاد وحدت در صفوف مسلمین بود لذا در سیر تمدنی، بازخوانی سیره آن حضرت و حضرات معصومین (ع) و ترویج فرهنگ شهادت و معارف دینی و معرفتی در جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این چنین برنامه‌ها است.

گفتنی است این مراسم با همکاری هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و انقلابی در گلستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095853

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند تا هنر بیاموزند
  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • دهه کرامت فرصتی برای ارتقای معارف ولایی
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان