Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمیدرضا شهرکی مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری و غلامحسین دغاغله مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای این سازمان در سفر یک روزه خود به استان قم، مشکلات اجرایی ساخت پایانه قم را مورد بررسی قرار دادند و بر لزوم انعطاف در طراحی و اجرا با رویکردهای اجرایی و عملیاتی مبتنی برپایه فن اوری اطلاعات (IT) در احداث این پایانه تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، در جلسه ای که به همین منظوربا حضور مدیرکل و مسئولان بخش حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم  در محل این اداره کل تشکیل شد، شهرکی مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تاکید بر ملحوظ داشتن افقهای بلندمدت در طرح احداث پایانه بار در شهر قم اظهارداشت: باید تعریفی جامع و نگاهی منعطف بر پایه مدل مدیریتی معین چه در بخش سرمایه گذاری و چه در امور اجرایی و عملیاتی پروژه احداث این پایانه  مورد توجه قرار گیرد و در این راستا ضرورت دارد هرطرحی در احداث این پایانه حمل و نقل کالا، متناسب با مسایل و دغدغه های  موجود در چرخه حمل و نقل کالای این استان باشد. در این جلسه که با حضور مسئولان و اعضای شرکت سرمایه گذار طرح احداث پایانه بارشهر قم تشکیل شد، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با یادآوری این که نگاه سازمان متبوع به سرمایه گذار اعم از بخش خصوصی و غیر آن، دیدگاهی حمایتی است، خاطر نشان ساخت:  در حال حاضر احداث شهرک های حمل و نقل  مبتنی بر داده های سنتی، پاسخگوی نیازهای جامعه در بخش حمل ونقل کالا نمی باشد. وی افزود: اولویت سازمان درزمینه احداث پایانه های بار با رویکرد مبتنی بر فناوری اطلاعات (IT) است که باید این مهم درطراحی و اجرای این پروژه اعمال گردد. در ادامه این نشست، محمد حسن کلهری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم با اشاره  به این که استان قم قابلیت تبدیل به یک هاب حمل ونقل بین المللی را دارا است، اظهار داشت: دستیابی به این مهم با توجه به موقعیت ویژه استان و محورهای مواصلاتی آن اعم از جاده ای و ریلی که کریدور ارتباطی ۱۷ استان با مرکز کشور محسوب می شود و میزان ورودی های کالا در آن (در مقیاس تن بر کیلومتر) هفت برابر میانگین کشوری است، امکان پذیر است.

گفتنی است، پروژه احداث پایانه حمل کالای قم با مشخصات این پایانه در زمینی به مساحت 27 هکتار واقع در محور قدیم قم- تهران، از نیمه دوم سال گذشته فعال وعملیات دیوارکشی آن انجام شده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای حمل و نقل کالا احداث پایانه استان قم کل دفتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان

شهردار خوی از مسیرگشایی در بافت فرسوده و قدیمی این شهر با هدف کاهش ترافیک خبر داد و گفت: اجرای پروژه‌های مسیرگشایی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با توجه به اقدامات عمرانی شهرداری خوی شامل احداث کمربندی و مسیرگشایی در ۵ نقطه از بافت فرسوده شهر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان اظهار کرد: اجرای این پروژه‌ها پاسخی به مطالبات مردمی در راستای کاهش ترافیک است.

وی افزود: همچنین با اجرای این پروژه‌ها در راستای بازآفرینی شهری اقدام و سعی داریم که مناطق کم برخوردار خوی نیز توسعه یابند.

شهردار خوی با اشاره به عملیات احداث کمربندی شهید سلیمانی گفت: کمربندی شهید سلیمانی به طول ۶ کیلومتر در مسیر رفت و برگشت که هر مسیر آن چهار بانده بوده و احداث آن موجب کاهش ترافیک خواهد شد.

نصرالله‌پور با اشاره به پروژه‌های مسیرگشایی در راستای کاهش ترافیک شهری توسط مدیریت‌شهری خوی تصریح کرد: مسیرگشایی ادامه شیخ نوایی، بهشتی شمالی، پشت پارک ملت منتهی به جمشیدآباد از جمله این پروژه‌ها است با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 750525

دیگر خبرها

  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم