Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت اسلام آباد ضمن موافقت با انتخاب میر افضل خان به عنوان سروزیر موقت منطقه گلگیت بلتستان فعالیت‌های انتخاباتی این منطقه را رسما آغاز کرد. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، دولت پاکستان با انتخاب «میر افضل خان» به عنوان سروزیر موقت منطقه گلگیت بلتستان موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است او سوگند نخست وزیری یاد کرده و به صورت رسمی کار خود را برای تشکیل دولت موقت در این منطقه آغاز کند.

مراسم سوگند میر افضل خان با حضور «شهریار آفریدی» وزارت امور کشمیر برگزار خواهد شد و او موظف است شرایط را برای برگزاری انتخابات آماده کند.

طبق قانون اساسی پاکستان برگزاری انتخابات باید توسط دولت موقت انجام شود و دولت رسمی نیز چند ماه پیش از انتخابات به کار خود پایان داده و تمام امور را به دولت موقت می سپارد.

انتخابات در منطقه گلگیت بلتستان دو سال دیرتر از انتخابات در ایالت های رسمی این کشور برگزار می شود و از سال 2015 تاکنون دولت این منطقه به دست حزب نواز بوده است.

قرار است انتخابات در بلتستان 3 ماه آینده برگزار شود و شور تبلیغات انتخاباتی علی رغم شیوع کرونا به اوج خود رسیده است.

شور انتخاب سروزیر موقت گلگیت بلتستان در آستانه انتخاباتهند پس از لغو خودمختاری کشمیر تلاش برای تصاحب گلگیت بلتستان را نیز آغاز کرد

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عمران خان اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عمران خان اخبار پاکستان عمران خان اخبار پاکستان گلگیت بلتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت

به گزارش قدس آنلاین، احمد غریوی درباره تاکید مقام معظم رهبری بر ثبات امنیت شغلی کارگران و اقدام وزارت کار در این باره اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بحث امنیت شغلی بود که در دیدار با جامعه کارگری مطرح فرمودند لذا پیرو فرمایشات ایشان و تاکیدات رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار رفاه اجتماعی کارگروهی متشکل از نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، اساتید دانشگاهی، قضات دیوان عدالت، مرکز پژوهش‌های مجلس و مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری تشکیل دادیم و در این کارگروه به موضوع امنیت شغلی ورود کردیم.

وی ادامه داد: در این کارگروه موادی از قانون کار که مربوط به بحث امنیت شغلی و ساماندهی قراردادهای کار بود مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت پیش نویس ۵ ماده مورد بازنگری واقع و در قالب لایحه‌ای تقدیم دولت شد.

غریوی اصلاح ماده ۷ قانون کار را از جمله مواد پیشنهادی به دولت نام برد و گفت: با تصویب هیأت وزیران مقرر شده بود افرادی که در فعالیت‌های غیر مستمر مشغول به کار باشند تا سقف ۴ سال می توانند به صورت قرارداد مدت موقت ادامه کار بدهند و بعد از ۴ سال قرارداد آنها باید دائمی شود و تبصره ۲ ماده ۷ قانون کار هم در خصوص فعالیت‌های مستمر بود که تاکنون هیچگونه محدوده یا سقفی برای آنها پیش بینی نشده بود لذا ما خواستیم هر ۲ تبصره ۱ و ۲ ماده ۷ قانون کار را با هم تلفیق کنیم و نهایتا پیشنهاد سقف ۵ سال را برای کارگرانی که هم در کارها و فعالیت‌های مستمر و هم غیر مستمر مشغول کارند ارائه کردیم که قرارداد موقت آنها بعد از ۵ سال باید به دائم تبدیل شود و کارفرما قرارداد دائم با نیروی کار ببندد.

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: این لایحه روز شنبه در وزارت کار نهایی و تقدیم دولت شد. امیدواریم در هیات وزیران تایید و تصویب شود تا به مجلس ارسال کنیم و خوشبین هستیم با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع امنیت شغلی، نمایندگان مجلس هم این همراهی را با دولت و وزات کار صورت دهند تا کارگران در بحث آینده شغلی دیگر دغدغه ای نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • آمریکا تصاویر اولیه از اسکله موقت در سواحل غزه را منتشر کرد
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا