Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، مسعود خاندایی در کارگروه تخصصی گندم و آرد و نان اظهار داشت: نانوایان به دلیل ارتباط مستمر و مستقیم با مردم موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی مثل نصب کارتخوان، ضد عفونی دائم محل کسب و کار و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش صعودی شکایت های شهروندان از نانوایان و ارائه گزارش تخلف از برخی از نانوایی ها در زمینه کیفیت پایین و عدم رعایت مسائل بهداشتی، اجرای ممنوعیت هرگونه افزودنی و میزان اندازه نان در کارگروه به تصویب اعضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان خاطرنشان کرد: کنجد افزودنی مجاز خوارکی است که تنها به سفارش مشتری در پخت نان توسط نانوا مورد استفاده قرار می گیرد و طبخ نان خارج از ضوابط مندرج در نرخ نامه ابلاغی و عرضه نان سنگگ تحت عنوان نان بزرگ و یا استفاده از سبزیجات ممنوع است.

وی تاکید کرد: نان مشمول یارانه دولتی بوده و ضروری است باکیفیت  مطلوب در اختیار مردم قرار بگیرد واز طرفی نانوایان نیز ملزم به رعایت قوانین ومقررات اتحادیه هستند.

خاندایی تصریح کرد: نانوایانی که در چند مرحله مرتکب تخلف شده باشند واقدام به کم فروشی، گران فروشی و یا عرضه بی کیفیت نان کنند با ارائه شکایت و پیگیری دستگاه نظارتی  با کاهش و یا قطع سهمیه آرد و جریمه نقدی و پلمب مواجه می شوند.

وی روند افزایش بیماری کرونا در سطح منطقه کاشان را نگران کننده دانست و افزود: منشا ویروس کرونا در شهرستان به دلیل عدم رعایت برخی از نکات بهداشتی به طور کامل مهار نشد و اخیرا شاهد افزایش روند شیوع آن در کاشان هستیم.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کاشان فرماندار کاشان ویروس کرونا در کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، افراد از خرید دام کنار جاده که هیچ نظارتی بر آن نیست، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: ۵۷ مبتلا به تب کریمه کنگو در کشور

امین اسدی افزود: براساس آخرین آمار اعلامی وزارت بهداشت چهار نفر به تب کریمه کنگو مبتلا شدند که متاسفانه یک نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

او از کاهش ۵۰ درصدی تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو خبر داد و افزود: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، کاهش تعداد مبتلایان نشان دهنده هشدارهای به موقع سازمان دامپزشکی به دامداران است.

اسدی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد کنه ها در فصل گرما به دامداران توصیه می شود که نسبت به سم پاشی اسطبل ها اقدام کنند و همواره از دست زدن و له کردن کنه ها با دست اجتناب کنند.

سخنگوی سازمان دامپزشکی با تاکید بر جدی گرفتن هشدارهای دامپزشکی در خصوص شیوع تب کریمه کنگو افزود: به افراد توصیه می شود که از خوردن جگر و گوشت خام و نیم پخته خودداری کنند چراکه این ویروس مقاوم به حرارت نیست و با پختن به طور کامل از بین می رود.

او با تاکید بر اجتناب افراد از خرید دام کنار جاده گفت: با توجه به آنکه نظارت بهداشتی بر روی این دام ها نیست، از این رو به افراد توصیه می شود که از خرید دام و گوشت کنار جاده بواسطه آنکه تب کریمه کنگو بیماری مشترک دام و انسان است، به جد اجتناب کنند.

اسدی گفت: افراد در کشتارگاه ها نسبت به رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی اقدام کنند به طوریکه هنگام کشتار حتما از کلاه، دستکش و ماسک و عینک استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1228868 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • دمای کشور در ۵۰ سال اخیر روندی افزایشی داشته است
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز