Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:38:25 GMT

عامل اصلی گرانی اقلام در اردستان دلالان هستند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۳۵۶۹

عامل اصلی گرانی اقلام در اردستان دلالان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله ابوذری صبح چهارشنبه در کارگروه تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان اظهار داشت: از اواسط اسفندماه سال گذشته تا پایان خردادماه امسال ۵۹ پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده که به همگی آنها رسیدگی شده است.

وی افزود: معادل ریالی این حجم پرونده تخلف در شهرستان اردستان بیش از ۱۸۰ میلیون تومان بوده است و بیشترین پرونده‌های تخلف در این بخش موضوع کالا و سوخت قاچاق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای موضوع گرانی در سطح کلان باید برای فکر اساسی شود

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان با اشاره به گلایه مسئولین و مردم شهرستان در خصوص گرانی برخی از اقلام در بازار گفت: متأسفانه اقتصاد کشور ایران بیمار است و در سطح کلان باید برای موضوع گرانی فکر اساسی شود.

وی ابراز داشت: افزایش قیمت دلار منجر به افزایش بی رویه بسیاری از اقلام در سطح کل کشور شده و گرانی اقلام در شهرستان اردستان تابع گرانی کشور است.

ابوذری بیان کرد: متأسفانه دلالان نقش بسیاری در افزایش قیمت برخی از اقلام در سطح شهرستان اردستان دارند که از اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف درخواست داریم نظارت و بازرسی‌ها را بیشتر کرده و از گشت‌های نامحسوس استفاده کنند.

کد خبر 4957280

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی اردستان گرانفروشی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا ایلام مواد مخدر استانداری سمنان سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند آتش سوزی خطبه های نماز جمعه شهرستان اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ظهر پنج شنبه پس از نظارت میدانی و بازدید از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی راهی انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان شد و روند اجرای دستورات پیشین خود که در راستای ساماندهی و تعیین تکلیف کالاهای متروکه صادر شده بود را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان این بازدید، از وضعیت ساماندهی کالاها و اقلام در انبارهای تملیکی استان هرمزگان ابراز رضایت کرده و ضمن تاکید بر استمرار این روند گفت: آنچه امروز در انبارهای اموال تملیکی قابل مشاهده است حقیقتاً با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته امروز وضعیت انبارهای اموال تملیکی به حد مطلوبی رسیده است و مشکلات پیشین به حداقل رسیده است.

رئیس قوه قضائیه خطاب به وزیر دادگستری نیز گفت: ضرورت دارد پرونده‌هایی از سازمان اموال تملیکی که در سازمان تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی هستند با سرعت و دقت بیشتری تعیین تکلیف و به سرانجام برسند.

کد خبر 6095057

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد