Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کانون جهادی قرارگاه جهادی شهید بلباسی گفت: قرارگاه جهادی شهید بلباسی اقدام به چاپ ویژه‌نامه و برگزاری مسابقات متنوع غیرحضوری برای کودکان و نوجوانان روستا‌های اوارد گلوگاه و پجیم بهشهر کرده است.

کمالی، مسئول کانون جهادی قرارگاه جهادی شهید بلباسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: قرارگاه جهادی شهید بلباسی وابسنه به بسیج دانشجویی استان مازندران از بدو تاسیس تا کنون تمرکز و اولویت فعالیت‌های جهادی خود را محرومیت زدایی فرهنگی قرارداده است یعنی در کنار سایر فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدمات رسانی، فعالیت‌های فرهنگی و مشاوره‌ای پر رنگ‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمالی افزود: همان طور که می‌دانید لازمه کار فرهنگی اثربخش در تداوم و جاری بودن این فعالیت‌ها می‌باشد. در این ایام که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری اردو‌های جهادی به صورت حضوری در روستا‌های محروم ممکن نیست، قرارگاه جهادی شهید بلباسی مازندران در اقدامی نو جهت تداوم فعالیت‌های فرهنگی اردو‌های جهادی گذشته و برای حفظ ارتباط با کودکان و نوجوانان محل اقدام به چاپ ویژه نامه و برگزاری مسابقات متنوع غیرحضوری برای کودکان و نوجوانان روستا‌های اوارد گلوگاه و پجیم بهشهر نموده است.

مسئول کانون جهادی قرارگاه جهادی شهید بلباسی عنوان کرد: این ویژه نامه که به مناسبت میلاد با برکت حضرت معصومه (س) و روز دختر چاپ و توزیع شده برای دو رده سنی کودکان و دختران نوجوان بوده که به همین مناسبت هدیه‌ی کوچکی برای دختران روستا تهیه شده است در این ویژه نامه داستان‌های تربیتی، نکات مشاوره ای، مسابقه و سرگرمی‌های متنوع و... به چشم میخورد. در کنار توزیع ویژه نامه با توجه به درخواست مسئولین روستا با کمک خیرین، کتابخانه این دو روستا تجهیز شده تا جوانان و نوجوانان روستا ایام قرنطینه و تعطیلی تابستان را با شیرینی مطالعه سپری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا جهادی گروههای جهادی قرارگاه جهادی شهید بلباسی کانون جهادی ویژه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان