Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان هرمزگان سالن دادرسی الکترونیک سردار حاج قاسم سلیمانی دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس افتتاح شد. تاریخ انتشار: 16:20 - 04 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۸۹۶ خبرگزاری میزان - رییس کل دادگستری استان هرمزگان در چهارمین روز هفته قوه قضاییه که با عنوان "عدالت الکترونیک و فن آوری‌های نوین" نام گذاری شده است ضمن حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس، سالن کنفرانس و دادرسی الکترونیک این مجموعه را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی صالحی در آیین افتتاح این پروژه  هدف از افتتاح این سالن و راه اندازی سامانه دادرسی الکترونیک را تسهیل در روند دادرسی‌ها و ارتباط آسان با زندان مرکزی بندرعباس برشمرد و یادآور شد: با بهره گیری از زیرساخت‌های ایجاد شده و فن آوری‌های ارتباطی نوین از این پس نیازی به اعزام زندانیان بندرعباس به دادسرا نخواهد بود و این موضوع می‌تواند در کاهش مصرف هزینه ها، کاهش نیاز به تردد، حفظ امنیت بیشتر و پیشگیری از خطرات احتمالی حین اعزام زندانیان مؤثر باشد.

گفتنی است، پس از افتتاح رسمی و بهره برداری از این سالن که به نام شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شده است، ارتباط ویدئو کنفرانسی با زندان بندرعباس برقرار شد و رئیس کل دادگستری در گفتگوی کوتاه با مدیرکل زندان‌های استان بر توسعه زیرساخت‌ها و تجهیز سایر زندان‌ها در شهرستان‌های دیگر استان جهت بهره گیری از سامانه‌های مخابراتی تأکید کرد.

مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس نیز در این مراسم از همراهی و مساعدت‌های ویژه رییس کل دادگستری استان هرمزگان جهت افتتاح این سالن و تجهیز آن تشکر و قدردانی کرد و افزود: بر اساس مواد ۱۷۵ و ۶۵۵ آیین دادرسی کیفری از این پس قضات دادسرا و محاکم به پرونده‌های زندان بندرعباس از طریق ارتباط صوت و تصویر رسیدگی خواهند کرد.   بیشتر بخوانید: از رسیدگی خارج از نوبت به پرونده‌های مؤثر در چرخه تولید تا حمایت قضایی از تأمین اقلام بهداشتی در استان هرمزگان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان هرمزگان دادرسی الکترونیک دادرسی الکترونیک عمومی و انقلاب استان هرمزگان کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)