Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد کرمی گفت: به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر از جمعی از حافظان و مربیان بیت الاحزان شهرستان قلعه گنج با اهدا جوایزی تجلیل شد.

حجت الاسلام «محمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر از جمعی از حافظان و مربیان بیت الاحزان شهرستان قلعه گنج با اهدا جوایزی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول ستاد نماز جمعه قلعه گنج اظهار کرد: یکی از نشانه‏ های ایمان در مرحله نخست سپاسگزاری و شکر نعمت های خداوند است زیرا خداوند مظهر لطف و بخشش بوده و با اعطای نعمت های فراوان مخلوقات خود را به بندگی و اطاعت از خویش فرمان داده است و در مرحله دوم تشکر از افرادی است که با زحمات خود موجب خِير، شادی، انگيزه و فعاليت می شوند اين وظیفه‏ ای است که مورد سفارش خدا و اولیای دین است.

وی اضافه کرد: بنابراین تصمیم گرفتیم به منظور تشکر از اقدامات ارزنده این بانوان در زمینه فعالیت های قرآنی از آنها تجلیل کنیم و همین امر موجب تشویق و ترغیب بیشتر آنها به انجام فعالیت های قرآنی می شود.

حجت الاسلام کرمی در خصوص موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س)، توضیحاتی داد و عنوان کرد: این موسسه قرآنی فرهنگی با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سال ۱۳۹۲ راه اندازی شده و در سطح روستاهای شهرستان قلعه گنج فعالیت دارد.

مدیر موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) بیان کرد: موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) به صورت شبانه روزی فعالیت دارد و دوره های آموزشی یکساله حفظ، روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم ویژه خواهران ۱۸ تا ۳۵ برگزار می کند.

وی تاکید کرد: تاکنون ۳۰ حافظ کل قرآن کریم و بیش از ۳۰۰ حافظ چند جز قرآن کریم در این موسسه دوره های آموزش حفظ قرآن کریم را زیر نظر ۱۷ مربی مجرب گذرانده اند.

حجت الاسلام کرمی در خاتمه ابراز کرد: از درگاه ذات اقدس الهی برای کلیه خادمین قرآنی آرزوی سلامتی، سعادت و توفيق خدمتگزاری مخلصانه در راه اعتلای معارف قرآن کريم مسئلت دارم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولادت حضرت فاطمه معصومه س و روز دختر دهه کرامت موسسه قرآنی فرهنگی حجت الاسلام بیت الاحزان قرآن کریم قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دراین مراسم برنقش روانشناسان و مشاوران درتشخیص آسیبها و مشکلات روابط افراد در زندگی خانوادگی و اجتماع تاکید شد.

روانشناسان می گویند سلامت روحی و روانی که در بسیاری از موارد کم اهمیت جلوه داده می شود مانند سلامت جسمی است که باید درکمترین زمان ممکن درمان شود. در غیر این صورت آسیب های جبران ناپذیری به دنبال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند