Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان سرپرست پایگاه ثبت جهانی منظر فرهنگی میمند در شهربابک گفت: فاز دوم عملیات اصلاح شبکه برق این روستای تاریخی آغاز شد.

"رضا ریاحیان" با اشاره به اینکه این عملیات اجرایی براساس سایت پلان جهانی و به منظور ساماندهی حریم و منظر بصری روستای تاریخی میمند اجرا می شود، افزود: در این عملیات شبکه برق از طریق زمین و با اعتباری برابر با ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اصلاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فاز اول عملیات اصلاح شبکه برق روستای جهانی میمند در سال گذشته اجرا شده است، تصریح کرد: این پروژه یکی از اقدامات اساسی و مهم در زمینه حفظ سیما و منظر روستای جهانی میمند است.

سرپرست پایگاه ثبت جهانی منظر فرهنگی میمند در شهربابک خاطرنشان کرد: منظر فرهنگی میمند به عنوان نوزدهمین اثر کشور و سومین اثر تاریخی استان کرمان در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میراث فرهنگی کرمان استانی فرهنگی و هنری شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران

ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد. ما به خلیج فارس تنها به عنوان بخشی از سرزمینمان نگاه نمی‌کنیم، بلکه خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ماست به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079052 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • (تصاویر) برداشت گل محمدی در میمند فارس
  • (تصاویر) روستای تاریخی فهرج؛ گنجینه‌ای از جلال و شکوه ایران
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت