Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با اعلام اینکه هیچ شهرستانی در این استان وضعیت قرمز شیوع کرونا ندارد، گفت: در تمام شهرستان ها مورد جدید ابتلا به این کروناویروس داریم اما همدان، نهاوند و ملایر جزء شهرستان هایی هستند که بیشترین مورد ابتلا را دارند.

به گزارش جماران، دکتر منوچهر کرمی با بیان اینکه تعداد موارد قطعی مبتلایان کروناویروس در استان همدان به ۱۴۹۷ مورد رسید، افزود: تعداد بیماران مشکوک با تشخیص بالینی کروناویروس در استان نیز به بیش از ۴۰۰ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: متأسفانه طبق آخرین آمار ۱۵۰ نفر از هم استانی ها نیز پس از ابتلا به این کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

کرمی به مردم هشدار داد: این بیماری کاملا تحت تأثیر مراودات اجتماعی است به طوریکه هرچه با افراد بیشتری ارتباط داشته باشید شانس ابتلای شما بیشتر است، این بیماری حتی از افراد سالم بدون علامت هم می تواند منتقل شود.

وی درخواست کرد که خانواده هایی که افراد مبتلا دارند حتما رعایت کنند و این دقت نظر را داشته باشند که سالم بودن ظاهر افراد به معنی عدم ابتلا به کروناویروس نیست.

رئیس مرکز بهداشت استان همدان خاطرنشان کرد: افراد تلاش کنند فاصله اجتماعی را حتی با اعضای خانواده درجه یک رعایت کنند، از روبوسی کردن، دست دادن و برگزاری مهمانی به ویژه در خانه خودداری کردن و هنگام خرید و مراودات اقتصادی و اجتماعی از ماسک استفاده کنند.

کرمی در رابطه با وضعیت شهرستان ها بیان کرد: در تمام شهرستان ها مورد جدید ابتلا به این بیماری را داریم اما همدان، نهاوند و ملایر جزء شهرستان هایی هستند که بیشترین مورد ابتلا را دارند.

وی اضافه کرد: وضعیت قرمز در استان نداریم، تعدادمبتلایان این شهرستان ها نسبت به باقی نقاط استان و نسبت به روزهای گذشته بیشتر است. 

کرمی در رابطه با شایعاتی مبنی بر طغیان کروناویروس و ابتلای ۵۰ نفر از مردم یک روستا به این ویروس توضیح داد: هیچ طغیانی با این تعداد در استان نداشتیم. ما از چند ماه پیش موارد ابتلایی که تجمعی است و دو مورد مرتبط با هم را گرفتار کرده باشد، شناسایی کرده، برایشان فرم پر می کنیم و از خانواده های آنها آزمایش می گیریم که هیچ کدام از اینها تاکنون این تعداد ابتلا را نداشتند.

وی در پایان اظهار کرد: موردی بوده که در یک روستا از بیش از ۱۰۰۰ نفر تست گرفتیم اما هرگز تعداد مبتلایان به این تعداد نرسیده و اینها شایعات کلی است.

اخبار مرتبط وضعیت کرونا مشهد قرمز است وضعیت شیوع کرونا در اردبیل رو به قرمز است وضعیت قرمز شیوع کرونا در تایباد برپایی بازار هفتگی بندر ترکمن بدون توجه به وضعیت قرمز کرونا وضعیت قرمز کهگیلویه و بویراحمد در مصرف برق

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا وضعیت قرمز وضعیت شیوع کرونا همدان وضعیت کرونا همدان آمار کرونا همدان منوچهر کرمی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شیوع کرونا شهرستان ها وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 

اسدالله ربانی‌مهر گفت: گوشت مرغ بیش از نیاز شهروندان در همدان تولید و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در بیشتر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

او گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه عوامل باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی کمک کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توریع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

جلسه هیات مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • هفت پله قرمز بورس
  • اعلام وضعیت قرمز در این دو شهر
  • هوای کرمان بر مدار قرمز ثبت شد / شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان