Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- چهارمین روز از تیر ماه ۹۹ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به اظهارات قربان نجفی پیرامون حضورش در دو سریال «خانه امن» و «خاتون» اشاره کرد. تاریخ انتشار: 17:30 - 04 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۸۰۲

خبرگزاری میزان - چهارمین روز از تیر ماه ۹۹ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به اظهارات قربان نجفی پیرامون حضورش در دو سریال «خانه امن» و «خاتون» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول روزنامه شرق: عملکرد قوه قضاییه در دوره آیت‌الله رییسی بسیار بهتر از دوره قبل بوده

مهدی رحمانیان در گفت‌وگو با میزان پیرامون رویکرد قوه قضاییه طی یکسال گذشته نسبت به مطبوعات و رسانه‌ها گفت: اگر بخواهیم در قبال این مسئله نظری بدهم باید از دو منظر به این مقوله نگاه کنم، منظر اول نگاه مقایسه‌ای با دوره قبل است، البته این قیاس به هیچ عنوان قابل طرح نیست، زیرا رویکرد آیت الله رییسی نسبت به دوره قبلی متفاوت است.

وی در همین راستا ادامه داد: رویکرد و عملکرد قوه قضاییه در دوران ریاست آیت الله رییسی نسبت به دوره قبلی این قوه بسیار متفاوت و قابل ارزیابی و بررسی است. از نظر من عملکرد قوه قضاییه در دوره آیت الله رییسی بسیار بهتر از دوره قبل بوده و به راحتی نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از وزارت ارشاد اسلامی اینجا کلیک کنید

مدیر مسئول روزنامه شرق در شرح رویکرد قوه قضاییه در قبال رسانه‌ها و مطبوعات اظهار کرد: رویکرد دومی که در باب این مسئله می‌توان مطرح کرد، رویکرد انتظاری قوه قضاییه به رسانه‌ها طی دوره جاری است، به این معنا که می‌توان این رویکرد را براساس انتظار رسانه‌ها از قوه قضاییه بررسی کرد.

وی در همین رابطه تصریح کرد: شاید انتظار رسانه و مطبوعات از قوه محترم قضاییه به طور کامل برآورده نشده باشد، اما بنده در کل نمره مثبت به عملکرد این قوه در دوران ریاست آیت الله رییسی می‌دهم، اگر بخواهیم منصفانه به این مقوله نگاه کنیم بهبود در شرایط رسانه‌ها بسیار بیشتر از حد انتظار بوده و حرکت قوه قضاییه کاملا در قبال این موضوع رو به جلو بوده است.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

توان دیدن فیلم‌های خشونت داعش را ندارم/بازیگر نقش داعشی سریال «خانه امن» هستم

قربان نجفی در گفت‌وگو با خبرگزار میزان، پیرامون آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی قرارداد بازی در سریال جدید «تینا پاکروان» به نام «خاتون» را به امضا رسانده‌ام و قرار است از اواخر مرداد ماه جلوی دوربین این کارگردان قرار بگیرم.

وی درباره محل فیلمبرداری سریال تلویزیونی «خاتون» اظهار کرد: سریال «خاتون» قرار است تماما در شهر رشت فیلمبرداری شود، این سریال فضای زیبایی دارد، البته به جز چند بازیگر نقش‌های دیگر کوتاه هستند اما در کل اثر قابل تامل و جذابی است، فیلمنامه این اثر داستان یکپارچه‌ای دارد که به نظر من مخاطب را جذب می کند.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین گفت‌وگوی قربان نجفی اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال تلویزیونی «خانه امن» درباره حضور در این اثر تاکید کرد: من در سریال «خانه امن» نقش یک داعشی را بازی می‌کنم، نقش برای من بسیار جذاب است، طبیعتا بازی در نقش یک فرد داعشی برای من سخت است زیرا چنین کاراکتری را در هیچ کجای دنیا دوست ندارند اما من عادت دارم که تماما در نقش قرار گیرم و حواشی آن را فراموش کنم.

وی درباره سختی بازی یک کاراکتر داعشی افزود: خیلی سخت است که من به عنوان بازیگر نفرت خود و عواطفم نسبت به داعش را فراموش کنم و خودم را به نقش بسپارم اما تمام تلاشم را کردم تا این نقش را بهترین شکل ممکن ایفا کنم. 

بازیگر فیلم سینمایی «دشمنان» درباره چگونگی رسیدن به نقش خود در سریال «خانه امن» ادامه داد: من هرگز برای رسیدن به این نقش فیلم های مستند داعشی‌ها را ندیدم زیرا نمی توانم خشونت آنها را تحمل کنم، البته برای ما فیلم هایی در این زمینه به نمایش گذاشته شد اما تحمل کمترین خشونت موجود در این آثار را هم نداشتم، زیرا دیدن چنین صحنه هایی تاثیر طولانی مدتی بر روح انسان می گذارد به همین دلیل من از لحاظ عاطفی به هیچ وجه تحمل دیدن این فیلمها را ندارم. 

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

«ساعت ۵ بود» منتشر شد

خبرگزاری میزان - کتاب «ساعت ۵ بود» دربرگیرنده خاطرات حسین سهمی، از آزادگان و جانبازان سرافراز استان سمنان است. وی از کارکنان شرکت برق منطقه‌ای استان سمنان است که هنوز هم با توان بالا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کند.

در مقدمه این کتاب نیز به قلم نویسنده آمده است: «آنچه در دستان شماست روایت مردی است که در اولین روز‌های جنگ برای گذراندن خدمت سربازی، خودش را به جبهه‌های نبرد می‌رساند و در آخرین ماه‌های سال ۱۳۵۹ با رزمندگان سپاه و بسیج اصفهانی پیوند می‌خورد.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه تازه‌های نشر انتشارات شهید کاظمی اینجا کلیک کنی

او برای ادامه خدمت از لشکر ۷۷ خراسان ارتش به تیپ ۱۴ امام حسین (ع) سپاه مأمور و بعد از پایان خدمت سربازی نیز در این یگان ماندگار می‌شود. قبل از اسارت، سه بار مجروح و با پنجاه و پنج درصد جانبازی، چون کوه در جبهه‌ها می‌ایستد و تا مسئولیت فرماندهی گروهان پیش می‌رود. آثار ترکش و آثار سوختگی شدید تمام بدن، به ویژه سر و صورت، بر اثر انفجار بی ام پی در تک دشمن به منطقه چزابه تا حد زیادی چهره اش را تغییر داده و او را ماه‌ها درگیر بیمارستان می‌کند. بعد از ترخیص از بیمارستان دوباره در جبهه‌ها حضور می‌یابد. بالاخره در عملیات بدر، یازدهمین عملیاتی که در آن شرکت می‌کند، به اسارت دشمن بعثی درمی‌آید.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

قوه قضاییه در دوره جدید نشان داده از دوره‌های گذشته صعه صدر بیشتری داشته و نسبت به انتقادات پذیرایی بسیار بیشتری دارد

محمد آخوندی مدیرمسئول روزنامه «وطن‌امروز» پیرامون تعامل قوه قضاییه با رسانه‌ها در دوره جدید گفت: در قبال تعامل قوه قضاییه با رسانه‌ها در دوره ریاست آیت الله رییسی، برخورد این قوه با رسانه‌ها بسیار عادلانه تر، منطقی و قابل قبول بوده است.

وی با تاکید بر تحکیم روابط بین رسانه‌ها و قوه قضاییه اظهار کرد: امروزه برخورد قوه قضاییه کاملا بر پایه احترام است، خوشبختانه در دادسرای فرهنگ و رسانه احترام بیشتری نسبت به قبل به اهالی رسانه گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از وزارت ارشاد اسلامی اینجا کلیک کنید

طبیعتا اگر این روند ادامه داشته باشد، باعث ایجاد اعتمادی دو جانبه می‌شود، با این روند رسانه‌ها میتوانند علاوه بر خبررسانی در زمینه فعالیت‌های قوه قضاییه اگر سوالی هم دارند آن را به راحتی مطرح نمایند. خوشبختانه طی مدت اخیر رییس قوه قضاییه نشان دادند که از دوره‌های گذشته صعه صدر بیشتری داشته و نسبت به انتقادات پذیرایی بسیار بیشتری دارد.

آخوندی افزود: برگزاری جلسات بیشتر رییس قوه قضاییه و نقدپذیری بیشتر وی طی دوره جاری رسانه‌ها را به رابطه‌ای دو جانبه امیدوار کرده است، اما من انتظار دارم قوه قضاییه با رسانه‌هایی که خارج از قانون به فعالیت پرداخته و می‌خواهند جو جامعه را تخریب کنند برخورد قاطع داشته باشد.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

بلیت سینماها گران نمی‌شود/«خروج» به صورت محدود اکران می‌شود

مرتضی شایسته در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درباره اخبار منتشر شده مبنی بر گران شدن بلیت سینما‌ها بعد از بازگشایی گفت: بدون شک بلیت هیچکدام از سینما‌های سراسر کشور افزایش قیمت نخواهد داشت و اخبار منتشر شده پیرامون اینکه سینما‌ها بعد از بازگشایی دچار افزایش قیمت بلیت شده‌اند صحت ندارد.

وی درباره برگزاری نخستین جلسه شورای صنفی نمایش در سال ۹۹ اظهار کرد: به امید خدا نخستین جلسه شورای صنفی نمایش هفته آینده برگزار می‌گردد، در حال حاضر تنها اکران دو فیلم جدید «شنای پروانه» و «خوب بد جلف ۲» به تایید رسیده، اما در جلسه هفته آتی فیلم‌های دور جدید اکران ثبت و معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

دبیر شورای صنفی اکران درباره اخبار منتشر شده درباره اکران عمومی دو فیلم «خروج» و «طلا» اظهار کرد: شورای صنفی براساس دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اکران دو فیلم شنای پروانه و خوب بد جلف موافقت کرده است، فیلم‌هایی که پیش از اکران آنلاین داشته اند در صورت تمایل برای اکران عمومی به صورت محدود اکران می‌شوند.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

تئاتر‌های خیابانی با شعار «نه به اعتیاد» اجرا می‌شوند/آغاز به کار تماشاخانه سنگلج

خبرگزاری میزان - تئاتر و عرصه هنر‌های نمایشی پس از چهار ماه تعطیلی بار دیگر شاهد روی صحنه رفتن آثار هنرمندان است، این هنر یکم تیر ماه با روی صحنه رفتن چهار اثر نمایشی به صورت رسمی بازگشایی شد.

تاکنون هشت نمایش «یازده جریحه روح»، «است»، «آگوست در اوسیج کانتی»، «ابر شلوارپوش»، «پسر»، «کابوس‌های مرد مشکوک»، «پنهان خانه پنج در» و «و همیشه پاییز» برای اجرای صحنه‌ای پس از آغاز فعالیت سالن‌های تئاتر اعلام حضور کرده اند، که از این میان چراغ صحنه با اجرای چهار نمایش در اولین روز فعالیت رسمی سالن‌های تئاتر کشور روشن می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار تئاتر طی هفته جاری اینجا کلیک کنید

تئاتر‌های خیابانی با شعار «نه به اعتیاد» اجرا می‌شوند

به مناسبت «روز جهانى مبارزه با مواد مخدر»، ۱۴ گروه منتخب تئاتر خیابانی با شعار «نه به اعتیاد» در تهران و ۹ استانِ دیگر به اجرا می‌پردازند.

۱۴ گروه منتخب تئاتر خیابانی هم‌زمان با تهران در ۹ استانِ هرمزگان، خوزستان، مرکزى، ایلام، کردستان، آذربایجان شرقى، گیلان، خراسان رضوى و همدان از امروز چهارشنبه چهارم تا جمعه ششم تیرماه به مناسبت «روز جهانى مبارزه با مواد مخدر» به اجرا می‌پردازند.

رویکرد این اجرا‌ها ترویج پیشگیرى از سوءمصرف و استعمال مواد مخدر، یادآوری آموزش‌هاى پیشگیرانه، نشان دادن تاثیرات مخرب اعتیاد در جریان زندگى اجتماعى و اختلافات خانوادگى و جرائم ناشى از آن است.

این برنامه با حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و همکارى اداره‌کل هنرهاى نمایشى و شهردارى‌ها و ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان‌ها اجرا می‌شود.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اینجا اینجا اینجا اخبار سینما برای مشاهده آخرین اخبار خبرگزاری میزان آیت الله رییسی بیشتر بخوانید قوه قضاییه رسانه ها قربان نجفی شورای صنفی مواد مخدر خانه امن منتشر شد دوره قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ ملی چوگان مشخص شد

اولین دوره لیگ ملی چوگان پس از انجام رقابت‌ها در سال ۱۴۰۲ با قهرمانی تیم کانون چوگان به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، اولین دوره لیگ ملی چوگان پس از انجام رقابت‌ها در هفده هفته در سال ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد.

در لیگ ملی چوگان ایران ۹ تیم از سراسر کشور حضور داشتند که پس از انجام دیدارها در تهران و استان‌های دیگر به اتمام رسید.

در نهایت، باشگاه کانون چوگان با کسب ۳۶.۲۵ امتیاز، باشگاه نیروی زمینی ارتش (نزاجا) با کسب ۲۳.۷۵ امتیاز و باشگاه نوروز آباد با کسب ۲۱ امتیاز جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزییات تعطیلی‌های سراسری ورزش ایران از ۲۱ اسفند بودجۀ ۱۵۰ میلیاردی برای فدراسیون‌های ورزشی/ بیشترین سهم برای فدراسیون کُشتی

دیگر خبرها

  • زمان پخش «جومونگ۳» مشخص شد
  • زمان پخش جومونگ ۳ مشخص شد
  • ساعت پخش «جومونگ ۳» در نوروز مشخص شد
  • ساعت پخش جومونگ ۳ مشخص شد
  • آهنگ‌هایی که در روزهای آخر منتشر شدند/ تلخ و شیرین‌های شنیدنی!
  • قهرمان لیگ ملی چوگان مشخص شد
  • منتفی شدن تولید سینمایی «پایتخت»
  • آکنه بالای ۵۰ سالگی؟ در اینجا نحوه خلاص شدن از شر لکه‌های پوستی دوره یائسگی آمده است
  • دوره آموزشی مسئولان مراکز مثبت زندگی جنوب آذربایجان غربی در بوکان
  • علیرضا خمسه: پایتخت ۷ هنوز تولید نشده است