Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیریان پور گفت: در راستای تلاش برای تحقق شعار سال « جهش تولید» ۱۴۰ واحد تولیدی راکد مازندران از تملک بانک خارج می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلوگاه، « حسن خیریان پور»  امروز ( 4 تیر) در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گلوگاه در شرکت عظیم گستر ناحیه صنعتی گلوگاه گفت: در راستای تحقق شعار سال با عنوان  « جهش تولید» تلاش مستمری انجام شده و می شود و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در نظر دارد واحدهای در تملیک بانک را از تملک بانک ها خارج و به چرخه تولید بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران افزود: در راستای تلاش برای تحقق شعار سال مبنی بر« جهش تولید» 140 واحد تولیدی راکد مازندران از تملک بانک خارج می شوند.

وی زراعت چوب را یکی از ظرفیت های مهم مازندران دانست و اظهار کرد: برای تامین نیازهای مواد اولیه کارخانجات سلولزی نیازمند زراعت چوب هستیم .

 

خیریان پور گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده توسط استاندار مازندران مقرر شد که امسال 4 هزار هکتار زراعت چوب در 22 استان مازندران هدف گذاری و محقق شود.

 

وی همچنین  از بهره برداری 22 عنوان از طرح های تولیدی و اقتصادی با 60 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال خبر داد و افزود: برای این طرح ها تاکنون 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شد و با افتتاح این طرح های تولیدی و اقتصادی، می توان به شعار جهش تولیدی به معنای واقعی رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به بازدید از ناحیه صنعتی گلوگاه و واحدهای صنعتی این ناحیه یادآور شد: در این بازدید در مورد 7واحد تولیدی که دارای مشکلات بانکی، تامین اجتماعی، مالیاتی و جهاد کشاورزی بودند چاره اندیشی شد و با توجه به ظرفیت شهرستان گلوگاه تلاش داریم تا برای شعار جهش تولید گام برداریم.

 

خیریان پور گفت: اصلاح نژاد دام یکی از برنامه های مهم در شهرستان گلوگاه در راستای جهش تولید است که یک واحد دامداری اصلاح نژاد با 1600 راس دام در گلوگاه شروع به فعالیت کرد که با رفع مشکلات برای جهش تولید گام برمی دارد.

 

وی تصریح کرد:  مجموعه عظیم گستر گلوگاه هم نیازمند تسهیلات 40 میلیارد تومانی بود که در جلسه مصوب شد تا با ارائه تسهیلات مناسب برای توسعه اشتغال گام بردارد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون استاندار مازندران تملک بانک واحد تولیدی خیریان پور جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام‌ کرد: یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی اسپری شیمیایی و بهداشتی در شهرستان تویسرکان آماده راه‌اندازی و افتتاح است.

احمد شانیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو، با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت اظهار کرد: با افتتاح فاز اول این طرح، همزمان فاز دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی‌ از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان افزود: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صمت استان، مجموعه اصلی این واحد تولیدی در استان البرز فعال است و طرح توسعه این کارخانه در استان همدان فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است