Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:27:38 GMT

۱۷ هزار طلبه جهادی در ایام کرونا به میدان آمدند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۶۱۶۰

۱۷ هزار طلبه جهادی در ایام کرونا به میدان آمدند

به گزارش عصر چهارشنبه مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن زمانی در جشن ویژه دهه کرامت و تجلیل از فعالان ایام کرونا که در محل احداث مجتمع آموزشی فرهنگی کریمه اهل بیت قم برگزار شد، اظهار داشت: در ایام کرونا طلبه های جهادی در چند کمیته به فعالیت پرداختند که شامل کمیته های اعزام به بیمارستان ها، فرهنگی، توزیع، اقتصادی و سیاسی، اقتصادی, سیاسی، شرعی، تجهیز اموات و کمیته رسانه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیر مترقبه با بیان این که شیوع کرونا آزمونی بزرگ برای مقایسه دو تمدن اسلام و غرب بود، گفت: هیمنه تمدن غرب در ایام کرونا شکسته شد و با تمام ادعاهایی که داشت نتوانست کرونا را مدیریت کند، در حالی که در غرب اموال به سرقت می رفت در ایران اهدای اموال صورت می گرفت.

وی با اشاره به اینکه در شیوع کرونا به قم ظلم شده است، افزود: ویروس کرونا پیش از قم در ۱۵ استان شیوع پیدا کرده بود و پزشکان قمی نخستین گروهی بودند که توانستند آن را تشخیص دهند اما این استان به جای تشکر مورد اتهام قرار گرفت که برخی ناآگاهانه و برخی از روی دشمنی چنین کاری انجام دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کرامت های حضرت معصومه (س) بیان کرد: حوزه علمیه از برکت های وجودی حضرت  معصومه به شمار می رود به گونه ای که اگر آن حضرت نبودند حوزه نیز مظهر جهانی پیدا نمی کرد.

زمانی ادامه داد: ظهور بزرگ مردانی همانند حضرت امام (ره) و رهبری نیز از برکت های وجودی حضرت معصومه است هر چند امروزه ما جایگاه ولی فقیه و نقش آن را به درستی درک نکرده ایم.

حضرت فاطمه معصومه (س) در روز اول ذی القعده سال ۱۷۳ هجری قمری در مدینه منوره دیده به جهان گشود.

روزهای یکم تا یازدهم ذی‌القعده - سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا سالروز ولادت امام رضا (ع) - به نام دهه کرامت نامگذاری شده‌است.

برچسب‌ها حوزه علميه قم دهه کرامت حضرت فاطمه معصومه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم دهه کرامت حضرت فاطمه معصومه حوزه علميه قم دهه کرامت حضرت فاطمه معصومه ایام کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام

                                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) امروز  با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

عزاداران مکتب جعفری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) عزاداری کردند.

 

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود