Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اداره کل راه وشهرسازی استان تا سال گذشته هیچ کمکی را برای واگذاری زمین به بنیاد شهید نداشته است.

به گزارش  قدس آنلاین از خلیل آباد، حجت الاسلام  حسین معصومی در دیدار با فرماندار خلیل آباد اظهار  اظهار کرد: علیرغم اینکه اداره راه وشهرسازی می توانست در خانه دار کردن فرزندان شهدا، جانبازان وهمسران شهدا نقش بسزایی را داشته باشد، اما تا سال گذشته نه در مشهد ونه در شهرستانها اقدامی را نداشته است وتا کنون تعداد زیادی از فرزندان وهمسران وجانبازان فاقد زمین و برای ساخت مسکن مانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید  وامور ایثارگران خراسان رضوی افزود: موضوع  واگذاری زمین توسط اداره راه وشهرسازی  با استاندار خراسان رضوی مطرح و وی نیز  دستوراتی را در این زمینه صادر کرد.
وی از دستور دولت از طرح مسکن اجتماعی برای واگذاری واحد های مسکونی به متقاضیان مسکن  در بین فرزندان شهدا وهمسران آنان ونیز جانبازان وفرزندان آنان خبرداد واظهار داشت: در شهرستانها هم ، ادارات بنیاد شهید وامور ایثارگران، هریک متقاضیان مسکن خود را طی لیستی به فرمانداری شهرستان خود اعلام دارند، تا برنامه ریزی لازم  برای ساخت واحدهای مسکونی فراهم گردد.
معصومی، ایجاد اشتغال برای فرزندان شاهد وایثارگران  را هم دیگر اولویت اداره کل نام برد واز فرمانداران خواست تا نسبت به اعطای تسهیلات اشتغال برای افراد جویای کار از طریق ایجاد اشتغال در کارهای تولیدی وخدماتی  اقدام کنند.
وی با بیان اینکه بیش از 11 هزار نفر از خانواده های شهدا در استان بیکار هستند  ،افزود: باتوجه  به اینکه در حال حاضر در سطح کشور استخدامی دولتی نیز وجود ندارد پیگیر اختصاص وام های خود اشتغالی به این عزیزان هستیم که سال گذشته در همین راستا 23 میلیارد تومان وام  های خود اشتغالی توزیع کرده ایم.
وی نیز از واگذاری 500قطعه زمین توسط آستان قدس رضوی در مشهد خبرداد وافزود: در مجموع فضای مناسبی برای خدمت رسانی به خانواده های شهدا وجانبازان وایثارگران دراستان بوجود آمده است وهمه مدیران اماده این مهم  به این عزیزان هستند.
همچنین فرماندار خلیل آباد، از برنامه های این اداره کل در راستای خدمت رسانی به خانواده های شهدا خبرداد واز پیگیری های انجام شده برای خدمت رسانی به امور خانواده های شهدا در این شهرستان از وی ودیگر مدیران تقدیر نمود.
ابراهیم قاسم پور با بیان اینکه همه مدیران شهرستان برای برگزاری گنگره شهدای استان در سال 1400 بسیج شده اند افزود: امیدواریم این مراسم بزرگ وشاخص استان در سال آینده به بهترین شکل برگزار گردد.
 وی از تمهیدات لازم برگزاری یادواره شهدای 4 شهرستان خلیل آباد، بردسکن ، خلیل آباد وکوهسرخ در بهار سال آینده  در منطقه ترشیز خبرداد  واظهار کرد: برای اعطای تسهیلات به خانواده های شهدا وجانبازان  آماده هستیم تا در یکشنبه های تولید ورفع موانع سرمایه گذاری که در فرمانداری خلیل آباد در هر هفته برگزار می شود، مشکلات متقاضیان تسهیلات از قشر خانواده های معظم شهدا وجانبازان وایثارگران را مورد بررسی قرار دهیم واز کمک به انان دریغ نخواهیم داشت.
فرماندار خلیل آباد نصب تمثال شهدا  در ورودی های تمامی روستاهای شهرستان، نصب تمثال سرداران شهید شهرستان در بلوارهای سطح شهر و ورودی های منتهی به شهر، و نیز برنامه ریزی جلسات شهرستان هریک بنام یک شهید  را از جمله برنامه های این شهرستان ذکر نمود.
فرماندار خلیل آباد  برگزاری این جلسه  را بنام شهیدان هلالی وکاظم نژاد  نام برد وافزود:  تا پیش از برگزاری گنگره شهدای استان، همه سطح شهرستان با نام شهدا وتمثال شهدا آذین بندی خواهد شد.
احسان سیاری رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در خلیل آباد در گزارشی افزود:  خلیل آباد 290 شهید خفته در خاک خود را دارد  که  درمیان آنان نام  11 سردار رشید اسلام می درخشد.
سیاری دیدارهای چهره به چهره مدیرکل با خانواده های شهدا  را یاد آور شد وافزود:  این دیدارها منجر شده است  که در جریان کوچکترین خواسته آنان قرار داشته باشیم.
وی ملاقات با خانواد ها شهدا، وجانبازان وایثارگران  ونیز اعطای تسهیلات به متقاضیان دریافت وام، را از جمله اقدامات این اداره در خلیل آباد نام برد.
 سیاری نیز از جابجایی ساختمان اداری این اداره در خلیل آباد خبرداد وافزود:  در نظر با موافقت مدیرکل  استان، ساختمان این اداره از محل فعلی در نقطه شهری دیگری در سطح شهر خلیل آباد جانمایی گردد.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بنیاد شهید خراسان رضوی راه و شهرسازی فرماندار خلیل آباد خانواده های شهدا راه وشهرسازی خراسان رضوی بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در دور اول سفر ریاست جمهوری گفت: مصوبات این سفر در حوزه بنیاد شهید ۱۰۰ درصد اجرایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سعید هژبری در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست، گفت: این مهم که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است، سبب جهش کشورمان در همه عرصه‌ها خواهد شد.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ 5 میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت، افزود: اعتبارات این حوزه علاوه بر تقویت باید به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

هژبری با اشاره به اینکه ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: گلزارهای شهدا از هر نظر باید متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

وی دولت سیزدهم را بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه عنوان کرد و گفت: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده های آنها و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و غیره آن‌ها برای مدیران علاوه بر وظیفه یک توفیق از جانب الهی است.

118 گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد

 سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام نیز با بیان اینکه 118 گلزار مطهر شهدا در این استان  وجود دارد، به پنج مصوبه با اعتبار 5 میلیارد تومان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: این مصوبات به صورت 100 درصدی اجرا شده است.

محمد رحیمی افزود: این پروژه ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان و سیداکبر دهلران بوده است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه در حوزه اقامتی و رفاهی پروژه های مناسبی در دست اجراست، گفت: زائرسرای مهران با 60 درصد پیشرفت فیزیکی و با 2 هزار و 400 مترمربع یکی از این پروژه هاست.

وی تصریح کرد: توسعه خانه های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران و پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف از مهمترین اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت