Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@05:57:04 GMT

سینماهای اصفهان باز شد+ قیمت بلیط سینماها

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۶۴۱۲

سینماهای اصفهان باز شد+ قیمت بلیط سینماها

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: از امروز تعدادی از سینماهای اصفهان با اکران هفت فیلم کار خود را پس از تعطیلی شیوع بحران کرونا کار خود را آغاز کردند.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جعفری با بیان اینکه قرار بود سینماهای اصفهان از اول تیرماه باز شوند، اظهار کرد: مشکلی که برای سامانه فروش بلیط‌های سینما به وجود آمده بود فقط برای اصفهان نبود و با برطرف شدن آن، تعدادی از سینماها کار خود را از امروز آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قیمت بلیط‌های سینما در سال جاری افزایش یافت و سقف آن برای سینماهای مدرن ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان، سینماهای ممتاز ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان و سینماهای درجه یک ۱۳ هزار و ۵۰۰ با احتساب ۹ درصد مالیات ارزش افزوده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه افزایش قیمت بلیط سینما متأثر از شرایط اقتصادی و بالا رفتن هزینه‌هاست، خاطرنشان کرد: سینماها متحمل خسارت سنگینی به دلیل تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا شدند.

وی به ایرنا گفته است: نگرانی ما از این است که مردم از بازگشایی سینماها استقبال چندانی نکنند و این بخش دچار مشکلات مالی بیشتری شود.

گفتنی است، بررسی جدول‌های فروش سینماهای استان اصفهان نشان می‌دهد که تعدادی از آنها از امروز چهارشنبه چهارم تیر اقدام به اکران فیلم‌های شنای پروانه، خوب، بد، جلف ۲، عطر داغ، یادم تو را فراموش، جهان با من برقص، چهل و هفت و قطار آن شب با قیمت بلیط بین ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان کردند.

کد خبر 430457

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سینما اصفهان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بازگشایی سینماها فیلم شنای پروانه فیلم خوب بد جلف اکران فیلم قیمت بلیط شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قیمت بلیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ظاهر جالب دختر خانم پرسپوليسی؛ او چطور بلیط‌ می‌خرد؟

هوادار خانم پرسپولیسی گفت: با انتقال به بخش خصوصی وضع تیم بهتر خواهد شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • تصاویر ظاهر جالب دختر خانم پرسپوليسی؛ او چطور بلیط‌ می‌خرد؟
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود