Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان گفت: دستگاه حفاری TBM خط دو قطار شهری اصفهان به ایستگاه چهارم (عمان سامانی) رسید و رکورد حفاری مترو در ۱۹ سال گذشته(با بیش از پنج کیلومتر حفاری مکانیزه در سال گذشته) شکسته شد.

سیدمحمدرضا بنکدار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ ایستگاه خط دو مترو در حال احداث بوده و نرخ پیشروی TBM در حفاری‌ها در متروی اصفهان شکسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جاری عملیات اجرایی احداث سه ایستگاه دیگر از خط دو مترو آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تجهیز کارگاه برای آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه قدس به عنوان یازدهمین ایستگاه خط دو مترو در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: تا سه ماه آینده عملیات اجرایی ایستگاه امام حسین (ع) از خط دو مترو در ابتدای خیابان طالقانی ضلع جنوبی جهان نما آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مراحل مناقصه ایستگاه‌های ابن سینا، آمادگاه، فلسطین و امام علی(ع) نیز تا پایان سال انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: حفاری خط دو مترو نیز از سمت ایستگاه دارک با دو TBM به قطر حفاری هفت متر تا ایستگاه امام علی(ع) در حال انجام است که در حال حاضر دستگاه حفاری به ایستگاه چهارم (عمان سامانی) رسیده است.

بنکدار ادامه داد: حفاری تونل مترو از جبهه غربی خط دو ایستگاه مدرس نجفی با یک TBM به قطر ۹ متر و ۴۵ سانت انجام می‌شود.

وی گفت: برای احداث ایستگاه مدرس نجفی قراردادی با قرارگاه خاتم الانبیا منعقد شده تا شفت ورودی و ایستگاه احداث شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: بر اساس توصیه‌های پدافند غیر عامل باید در هر خط مترو یک ایستگاه به بیمارستان نزدیک یا وصل شود تا در زمان وقوع حوادث امکان انتقال مصدومان از تونل به بیمارستان فراهم باشد.

وی افزود: عملیات اجرایی در ایستگاه‌های کهندژ خرازی چهارسو و خلجا با سرعت در حال انجام است.

کد خبر 430180

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مترو اصفهان سازمان قطارشهری اصفهان دستگاه حفاری خط دو مترو شهرداری اصفهان شهر کلانشهر مترو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عملیات اجرایی خط دو مترو قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تا پیش از این رکورد سنگین‌ترین مشت در اختیار الکس پریرا، قهرمان برزیلی دسته میان وزن مبارزات آزاد بود که مشت او ۱۹۱ هزار و ۷۹۶ واحد PI قدرت داشت (واحد قراردادی تعیین شده از سوی مؤسسه عملکرد UFC برای سنجش میزان قدرت ضربات مشت) و پیشتر از او هم فرانسیس انگانو مبارز کامرونی UFC با مشتی به قدرت ۱۲۹ هزار و ۱۶۱ واحد رکورددار بود که در زمان ثبت آن رکورد در سال ۲۰۱۷ دانا وایت، رئیس مسابقات UFC قدرت مشت او معادل ۹۶ اسب بخار یا هم اندازه نیروی وارد شده از فرود یک چکش ۵ کیلویی از بالای سر انسان دانست.

ادی هال بریتانیایی اکنون رکوردی جدید را به ثبت رسانده و مشتی به دستگاه مخصوص سنجش قدرت ضربات وارد کرد که ۲۰۸ هزار و ۹۰۱ واحد PI قدرت داشت. او در روزهایی موفق به ثبت رکوردی جدید برای سنگین‌ترین مشت تاریخ شد که در حال آماده کرده خود برای یک مبارزه ۴ جانبه MMA در قطر است. هال ۳۶ ساله سال ۲۰۲۲ برای مدت کوتاهی وارد عرصه بوکس شد اما پس از مغلوب شدن برابر هفتور بیورنسن ۳۵ ساله در یک مبارزه نمایشی، به مبارزات UFC رو آورد و در کنار تام آسپینال، قهرمان سنگین وزن این رشته شروع به تمرین کرد.

کد خبر 847272 منبع: تسنیم برچسب‌ها مردان مسابقه ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم