Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، آیین افتتاحیه مجموعه عکس‌های فیلم سینمایی «درخت گردو» که مجید طالبی عکاسی آن را برعهده داشته، مقارن با سالروز بمباران سردشت، یکشنبه هشتم تیر ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در تالار زمستان خانه هنرمندان با حضور عوامل فیلم و هنرمندان سینما برگزار می‌گردد.

پیمان معادی اصلی بازیگر این فیلم سینمایی در متنی به مناسبت برگزاری این رویداد هنری نوشته است:

«عکاسی سینمایی به عنوان اثری مستقل، سخت، پیچیده و چند لایه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر عکس روایتی باشد بر آن‌چه اتفاق افتاده، سینمای داستانی؛ بخصوص گونه مستندگرای تاریخی، روایتی است بر آن‌چه می‌توانسته اتفاق بیافتد.

از این منظر این عکس‌ها به ما یادآوری می‌کنند که ما آن‌جا نبوده‌ایم، که این همه ماجرا نبوده. که حتماً چیزی جا مانده...

ثبت این لحظات ما را به واکنش وامی‌دارند که چگونه به یاد بیاوریم؛ که به یاد آوردن وظیفه آن‌هایی است که آن‌جا نبوده‌اند، آن‌هایی که ندیده‌اند و آن‌هایی که حتی نشنیده‌اند.

باشد که با دیدن این عکس‌ها، لحظاتی چشمانمان را ببندیم، گوشمان را ببندیم و زبانمان را ببندیم؛ مگر خیال، ابعادِ تاریکیِ فاجعه را برایمان کمی روشن کند…»

کد خبر 4957856 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم درخت گردو محمد حسین مهدویان نمايشگاه عكس تئاتر ایران فیلم سینمایی ویروس کرونا موسیقی ایرانی محمدعلی کشاورز سازمان سینمایی شبکه پنج سیما سریال ایرانی برنامه تلویزیونی آلبوم موسیقی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان صداوسیما فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • سه منبع گیاهی و فوق‌العاده امگا۳
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • بدمستی در برابر مست عشق