Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موساد رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه کسی نمی‌تواند حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهور آمریکا را پیش‌بینی کند، گفت که طرح اشغال کرانه باختری نهایت تا سه ماه دیگر اجرایی خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یوسی کوهن»، رئیس موساد رژیم صهیونیستی گفت که طرح اشغالی الحاق کرانه باختری فلسطین به قلمرو این رژیم تا سه ماه دیگر اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های فلسطینی چهارشنبه به نقل از کوهن نوشتند که او پیش‌بینی کرده که این طرح اشغالی تا اواخر ماه سپتامبر (اوایل مهر) اجرا شود.

او در چرایی عجله رژیم صهیونیستی در اجرای طرح مذکور گفت که «هیچ یک از ما نمی‌داند بعد از انتخابات آمریکا (۱۳ آبان) چه اتفاقی خواهد افتاد و کسی هم نمی‌تواند تضمین کند که ما در آینده این توان را خواهیم داشت که بتوانیم طرح الحاق کرانه را عملی کنیم».

در همین ارتباط، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا بعد از ظهر امروز چهارشنبه، در تلاش برای تبرئه کردن کشورش از دخالت در تحقق و ارجیا طرح اشغال کرانه باختری گفت که طرح اشغالی مذکور کاملاً اسرائیلی است.

پامپئو گفت که هدف آمریکا تحقق و موفقیت طرح صلح ادعایی واشنگتن در فلسطین اشغالی موسوم به «معامله قرن» است.

رژیم صهیونیستی بعد از رونمایی دونالد ترامپ از این طرح صلح ادعایی، درصدد است ۳۰ درصد از اراضی واقع در کرانه باختری را اشغال و به قلمرو خود ضمیمه کند.

اصرار رژیم صهیونیستی بر اجرای این طرح اشغالی باعث شده است که تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس هماهنگی‌ها و همکاری‌های خود با رژیم صهیونیستی در ذیل توافقات اسلو را به تعلیق درآورد.

هر دو طرح آمریکا و اسرائیل (معامله قرن و طرح اشغال کرانه باختری) در صورت اجرا شدن، مانع از تحقق راهکار دودولتی در فلسطین اشغالی خواهد شد و برای همیشه تشکیل دولت فلسطین به پایتختی قدس شرقی منتفی خواهد شد.

راهکار دودولتی بعد از جنگ شش روزه بین رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی (۱۹۶۷) در مقابل طرح تک دولتی (دولت رژیم صهیونیستی) مطرح شد و به دنبال ایجاد دو دولت (دولت فلسطین به پایتختی قدس شرقی و دولت رژیم صهیونیستی) در سرزمین تاریخی فلسطین است. این طرح در مقایسه با راهکار تک دولتی مورد استقبال بیشتر کشورها است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی موساد یوسی کوهن اشغال کرانه باختری رژیم صهیونیستی کرانه باختری طرح اشغالی طرح اشغال خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد

 منابع خبری رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) از شلیک ۴ هزار موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر دادند.

به گزارش ایرنا،  کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی از زمان شروع جنگ غزه طبق برآوردهای ارتش اسرائیل شلیک شده است.

همزمان شبکه الجزیره اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۱۱ نظامی این رژیم در غزه طی ساعات گذشته خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۳ هزار و ۳۰۵ افسر و نظامی این رژیم زخمی شده اند که از این میان یک هزار ۵۸۴ نفر از آنها در جریان حمله زمینی به غزه زخمی شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان شروع جنگ، ۵۱۳ افسر و نظامی جراحات خطرناکی پیدا کرده اند.

طبق گزارش ارتش رژیم صهیونیستی، ۲۴۷ نظامی این رژیم که در جریان جنگ غزه زخمی شده اند تحت درمان هستند که ۲۴ نفر از آنها وضعیت خطرناکی دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان شروع حمله به غزه ۶۳۰ نظامی در حوادث عملیاتی و آتش خودی زخمی و ۴۱ نفر کشته شده اند.

همزمان رادیو رژیم صهیونیستی از خروج تیپ ناحل از غزه پس از ۶ ماه خبر داد و به حضور دو تیپ احتیاط این رژیم به جای آن اشاره کرد.

از سوی دیگر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: ۴۰۰۰ موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی از زمان شروع جنگ غزه طبق برآوردهای ارتش اسرائیل شلیک شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت