Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسنی اژه ای در خصوص موضوعات فساد در فوتبال اظهاراتی عنوان کرد.

طرفداری - غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه در خصوص رسیدگی به پرونده پر حواشی این روزهای فوتبال در مورد مارک ویلموتس پرداخته است.

غلامحسین محسنی اژه ‌ای، معاون اول قوه قضاییه در گفت و گوی تلوزیونی با برنامه متن حاشیه، در خصوص پرونده اتفاقات فوتبال که در قوه قضاییه به آن رسیدگی می‌شود، اظهار داشت:

حق مردم است که بدانند و بفهمند این پول‌ها کجا و چقدر هزینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا معتقدم مسئولین ذیربط خودشان این کار را بکنند تا اصلا نیاز نباشد قوه قضاییه و قوه قهریه وارد شود. خودشان و سازمان‌های بازرسی وارد شوند. وزارت ورزش وارد شود و کارهای لازم را انجام بدهند اما آنجا که سایر دستگاه ‌ها کوتاهی کنند و احیانا خدای ناکرده فسادی به بار بیاید، قوه قضاییه باید وارد شود. در مسائل فوتبال هم پرونده‌هایی تشکیل شده، البته قبلا هم پرونده‌هایی بود اما اخیرا دوباره بر اساس بخشی که مدعی العموم وارد شده گزارشاتی آمده است. چون پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است، از بیان جزییات آن معذور هستم. ضمن اینکه از آخرین وضعیت آن خبر ندارم که برفرض دیروز و امروز چه اتفاقی افتاده اما پرونده ای تشکیل شده و دادسرای تهران درحال رسیدگی به این مسئله است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قوه قضاییه محسنی اژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی گفت: در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.   روزنامه اعتماد با مصطفی نیلی، وکیل توماج صالحی گفتگو کرده است.    بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.   * بر اساس قانون، فرصت ۲۰ روزه‌ای برای فرجام‌خواهی وجود دارد. از این فرصت استفاده می‌کنیم تا عدالت در خصوص این پرونده اجرا شود.    * کلیت پرونده توماج مبتنی بر رخداد‌های اعتراضی سال ۱۴۰۱ است. البته پرونده‌ای هم علیه ایشان باز شده که مربوط به مصاحبه توماج پس از آزادی با وثیقه است. به خاطر این مصاحبه یک حکم یکساله علیه توماج صادر شده و موضوع دیگری هم در این میان وجود ندارد.   *  این پرونده مربوط به رخداد‌های سال ۱۴۰۱ است و ربطی به وقایع بعدی ندارد؛ بنابراین باید موضوع عفو هم در پرونده توماج لحاظ می‌شد.   *  قضات این استدلال را دارند که اتهام افساد فی‌الارض جزو مستثنیات بخشنامه آزادی‌های پیش از موعد و عفو رهبری است. در بخشنامه عفو رهبری برخی موارد خاص مستثنی شده بود.   *  در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • دانشجویان و اساتیدِ ایرانی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت اصلی خود بدانند
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت