Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرچند آمار مرگ و میرهای کرونایی در خوزستان پایین آمده است اما شمار مبتلایان روزانه در حال افزایش است. همین وضعیت، باعث شده تا ظرفیت بیمارستان ها نیز به مرحله تکمیل شدن نزدیک شود. پر شدن بیمارستان های خوزستان از بیماران کرونایی کمبود تخت‌های مراقبت ویژه، کمبود تجهیزات بیمارستانی و کمبود نیروهای درمانی اعم از پزشک و پرستار را با خود همراه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر اساس آخرین گزارش‌ها به نقل از مسئولان بهداشت - درمان استان خوزستان، 80 درصد ظرفیت بیمارستان های خوزستان تکمیل شده است. دکتر«فرهنگ کره ‌بند»، رئیس بیمارستان رازی اهواز هم از رخنه کردن شدید کرونا در خوزستان خبر داده و وضعیت بیمارستان‌های استان با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا را رو به وخامت اعلام کرده تا حدی که برای بستری بیماران کمبود تخت دارند . درهمین حال دکتر«فرهاد ابول نژادیان»، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز با تأکید بر اینکه در چنین شرایط بحرانی اولویت ما رفع نیازها در زمینه کمبود تخت آی سی یو است، اعلام کرد: با پیگیری بسیج جامعه پزشکی خوزستان ۲ نقاهتگاه در اهواز و به ازای هریک از شهرستان‌های استان نیز یک نقاهتگاه از سوی سپاه راه‌اندازی و تجهیز شده است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به وضعیت سایر بیمارستان‌های استان در حوزه دانشگاه و دانشکده‌های دیگر گفت: در آبادان ظرفیت بیمارستان طالقانی تکمیل وبیمارستان نفت نیز وارد مدار شده، اما بیمارستان نفت از نظر تجهیزات و نیروی انسانی کارآزموده کمبود دارد زیرا آبادان در مراقبت از بیماران، بسیار زیرفشار قرار دارد، بیماران کرونایی شادگان هم که زیرپوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان هستند، زیرپوشش اهواز قرار گرفته‌اند. مشروح این گزارش را فردا (پنجشنبه 5 تیرماه) در روزنامه ایران بخوانید.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • یک سد مهم کشور پُر شد؛ مردم مراقبت کنند
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • جنجال تغییر کاربری ۳۰۰۰ متر از «پارک لاله»، چه از جان مردم می‌خواهند؟
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • (ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز