Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:37:04 GMT

افتتاح مرکز نوآوری و توسعه مهندسی در تبریز

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۷۸۹۷

افتتاح مرکز نوآوری و توسعه مهندسی در تبریز

مدیرعامل شرکت بنیاد بتن شمال غرب از افتتاح مرکز نوآوری و توسعه مهندسی در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی فولادی، مدیرعامل شرکت بنیاد بتن شمالغرب امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت بنیاد بتن به عنوان یکی از بازوهای بنیاد مسکن با ببش از ۴۰ سال تجربه مفید و دارا بودن ۸ کارخانه فعال در امر تولید بتن، قطعات بتنی، شبکه‌های فلزی،خرپا و تیرچه بلوک فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف اصلی شرکت کیفیت در تولیدات و استفاده از ایده‌ها، خلاقیت و ظرفیت نخبگان است زیرا خانواده سازندگی و عمرانی یک خانواده بسیار بزرگی هستند که ظرفیت قابل توجهی هم دارند.

مدیرعامل این شرکت خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری و توسعه مهندسی صنعت راه و ساختمان توسط بنیاد بتن منطقه شمالغرب با اخذ مجوز از پارک علم و فناوری استان به منظور بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان و افراد صاحب ایدهو اندیشه در تمامی رشته‌های فنی و مهندسی و مرتبط با ساختمان به عنوان محملی برای اوج‌گیری و ارتقا این صنعت تاسیس شده است.

وی اضافه کرد: این مرکز در ماه‌های آتی توسط دکتر ستاری به بهره‌برداری خواهد رسید و از همه فعالان، نخبگان، فارغ‌التحصیلان و دانشگاهیان مرتبط با فنی مهندسی هم عضوگیری خواهیم کرد.

فولادی یادآور شد: سامانه دیگری با عنوان  فروشگاه صنعت ساخت و ساز با سرمایه‌گذاری یک میلیارد ریال راه‌اندازی شده است زیرا صنعت ساخت و ساز خلاء بزرگی در چنین موضوعی داشت.

وی با تاکید بر ارتقای دانش و علم و افزایش کیفیت در ساخت و ساز گفت: باید با افزایش علم و دانش از مصالح سنتی عبور کنیم.

فولادی ابراز داشت: صنعت ساخت و ساز یک مجموعه عظیمی است که با ایجاد هر طرح توسعه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای ۱۰۰ نفر ایجاد می‌کند به طوریکه ما علاوه بر اهداف اصلی خود در زمینه اشتغال، رونق کسب و کار قدم برمی‌داریم و حتی توانایی قدم‌های فرامرزی را هم داریم.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: نوآوری تبریز توسعه مهندسی خبرگزاری فارس فارس تبریز اشتغال کسب و کار صنعت ساخت و ساز بنیاد بتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان

  مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو در این آیین با بیان اینکه بهره‌گیری از دانش در حل مسائل شرکت توزیع برق همدان جای قدردانی دارد، گفت: مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان پیش نیازهایی، چون تفکر، دانش‌ورزی و ارتقای بهره‌وری را پشت سر گذاشته و حرکت به سمت بهره‌گیری از علم و دانش در حل مسائل دارد.

مصطفی شاه بوداغیان با بیان اینکه تصمیمات آینده ما بر مبنای داده‌ها و هوش مصنوعی است که باید به بهترین شکل از آن‌ها برخوردار شد، اظهار کرد: ستادی در وزارت نیرو شکل می‌گیرد که نیرو‌های شرکت توزیع برق استان همدان می‌تواند با ارتباط‌گیری با آن سرعت پیشرفت کار خود را را در پیشبرد برنامه‌های مورد نظر بیشتر کنند.

شاه بوداغیان با بیان اینکه امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی‌هایی را با درصد خطای بسیار پایین داشته باشیم، گفت: شرکت توانیر و مجموع شرکت توزیع در این مسیر قدم گذاشتند و امیدواریم در آینده نزدیک به سمتی حرکت کنیم که همه فرآیند‌ها بر مبنای واقعیت‌ها و داده‌ها باشد و تصمیمات کاملا علمی شکل گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز در این آیین گفت: سال گذشته ناترازی در صنعت برق داشتیم بنابراین باید تغییر در حوزه مصرف صورت بگیرد و به اعتدال در مصرف برسیم.

امیرضا یوسفیان با بیان اینکه امروز حرکت به سمت انرژی تجدیدپذیر اجتناب‌ناپذیر است، گفت: از صرفه‌جویی می‌توانیم به سمت تامین تولید برویم تا نیازی به واردات نداشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه در موضوع مصرف در همه حوزه‌ها ناترازی وجود دارد بر فرهنگ مصرف انرژی در کشور تاکید کرد و گفت: در خیلی از حوزه‌ها از جمله آب اهل اسراف هستیم و امروز فروچاله‌هایی که به وجود آمده، نتیجه مصرف بی‌رویه ماست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به تامین آب شرب شهر همدان با تلاش‌های انجام شده و اهتمام دولت، گفت: سال گذشته با وجود خشکسالی و کمبود ذخایر منابع آبی توانستیم آب لازم را تامین کنیم تا مشکل آب همدان حل شود، با این حال از آب برای شستشوی منازل و خودرو‌ها استفاده می‌کنیم که این مسائل نیاز به تحلیل رفتار‌های فرهنگی دارد.

او با بیان اینکه کارگر ماهر و پرانگیزه رکن جهش تولید است، افزود: نگاه وزارت نیرو به کار و کارگر و نیروی انسانی منطبق بر نگاهی است که دین اسلام تبیین و تاکید کرده است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن