Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 -فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان در اقصی نقاط کشور، مرزهای جمهوری اسلامی در امنیت کامل قرار دارد.

به نقل از شبکه سبلان، سردار احمد علی گودرزی در بازدیدی از مرزهای ایران و جمهوری آذربایجان در محدوده شهرستان نمین گفت: با تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان در اقصی نقاط کشور، مرزهای جمهوری اسلامی در امنیت کامل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از امنیت کامل در مرزهای ایران و جمهوری آذربایجان خبر داد و گفت: همکاری متقابل مرزبانان ایران و جمهوری آذربایجان بسیار مناسب است و معاهدات و پروتکل‌های مرزبانی بین ایران و آذربایجان طی ۱۰۰ سال گذشته به معنی واقعی در این مرز به اجرا در آمده و مورد خاصی تا کنون پیش نیامده است

فرمانده مرزبانی ناجا وضعیت امنیتی استان اردبیل مخصوصاً در حوزه مرزی را خوب ارزیابی کرد و افزود: مرزها ناموس و حریم کشور هستند و با تمام قدرت از آن حفظ و حراست می‌کنیم و در این راستا بنا داریم مرزبانی‌های کشور را بیش از پیش مجهز کنیم.

سردار گودرزی بیان کرد: مرزبانی ناجا در حال احصا نیازهای مرزبانی‌های کشور است تا در جایی اگر نیازی بر ریز پرنده‌ها و سیستم‌های اپتیکی و اقداماتی از حیث هوایی و زمینی یا سایر تجهیزات بود رفع شود.

وی در توصیه به مرزبانان جهت آگاهی نسبت به مسئولیت مهم آنان عنوان کرد: مرزبانان با آموزش‌های همگانی حریم مرزها را بشناسند و به قوانین جاری مرز احاطه داشته باشند تا ذره‌ای خلل بر امنیت مردم عزیزمان وارد نشود.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ناجا مرزبانی ناجا امنیت کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری تاس، معترضان خودرو‌های خود را در سراسر بزرگراهی که به گرجستان منتهی می‌شود، قرار دادند، چادر‌ها را برپا و از عبور وسایل نقلیه جلوگیری کردند.

طبق این گزارش، پلیس برای زیر نظر گرفتن اوضاع در محل اعتراضات مستقر است، اما به دلیل اینکه وضعیت تاکنون آرام بوده، مداخله نمی‌کند.

هیات‌هایی از سوی ارمنستان و جمهوری آذربایجان پیشتر برای تعیین مرزبندی جدید میان دو کشور نشستی برگزار کرده بودند.

در بیانیه مطبوعاتی مشترکی که پس از برگزاری این نشست از سوی هیات‌های دو کشور در روز ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین) منتشر شد، اعلام شده بود که در مرزبندی جدید میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان، چهار روستا که از دهه ۱۹۹۰ میلادی تاکنون تحت کنترل ارمنستان قرار داشتند، به جمهوری آذربایجان واگذار شده است.

خبرگزاری تاس خاطرنشان کرد که این چهار روستا در زمان شوروی جزو آذربایجان بوده است. باکو بر بازپس‌گیری کنترل روستا‌ها پافشاری و «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان موافقت کرد که روند تعیین مرز‌ها از این بخش آغاز شود.

بر اساس این گزارش، با آغاز مرزبندی جدید میان ارمنستان و آذربایجان، تظاهرات در نزدیکی این روستا‌ها و در شهر ایروان پایتخت ارمنستان بالا گرفت.

نخست وزیر ارمنستان پس از موافقت با واگذاری چندین منطقه مرزی به جمهوری آذربایجان به عنوان بخشی از توافق صلح بین دو کشور، با انتقادات داخلی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه