Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استقلال در شروع مجدد لیگ برتر، با نتیجه 2 بر 1 مغلوب فولاد خوزستان شد.
به گزارش آریا، در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در بازی معوقه از هفته هفدهم، دو تیم استقلال و فولاد از ساعت 21 در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 2-1 به سود فولاد به پایان رسید.
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پس از وقفه چهار ماهه بخاطر شیوع ویروس کرونا، از چهارشنبه شب با انجام دیدار معوقه و حساس تیم‌های فولاد و استقلال در اهواز آغازشد که در نهایت شاگردان نکونام در دیداری پُرماجرا و پُرحاشیه به برتری 2 بر یک خانگی رسیدند تا در امتیاز 36 با آبی‌ها برابر شوند، اما بخاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فولادی‌ها که در سه دیدار آخرشان قبل از تعطیلی بازی‌ها به سه برد رسیده بودند، در تلاش بودند تا شروع مقتدرانه‌ای با ازسرگیری مسابقات داشته باشند تا در 9 هفته پایانی لیگ برتر شانس خود را برای کسب سهمیه آسیایی افزایش دهند که به خوبی موفق به انجام این کار شدند، اما در آن طرف آبی‌ها در شبی که با گل دقیقه 12 روزبه چشمی پیش افتادند، با دو بازیکن اخراجی(علی کریمی و عارف غلامی) و مهم‌تر اخراج فرهاد مجیدی از کنار زمین، نتوانستند با امتیاز از اهواز خارج شوند و با گلی که در دقایق 27 و 80 از موسی کولی‌بالی و نجاریان دریافت کردند، شکست خوردند.
دقیقه 1: شوت پشت محوطه لوسیانو پریرا از بالای دروازه استقلال عبور کرد، اما قبل از آن خطای هافبک فولاد روی بازیکن آبی‌ها اعلام شده بود.
دقیقه 7: بیت‌سعید نفوذ سریعی از جناح چپ زمین داشت که ارسال زمینی او به قاسمی‌نژاد و پاس به عقب او را شیمبا به سمت دروازه استقلال زد که غلامی توپ را دفع کرد.
دقیقه 7: ارسال تند و تیز سعادت حردانی از جناح راست زمین در اختیار حسینی قرار گرفت.
دقیقه 23: چرخش بیت‌سعید در سمت چپ محوطه جریمه استقلال و سانتر پای چپ او را فرشاد احمدزاده با ضربه سر زد که توپ پس از برخورد به نوک انگشتان حسین حسینی و تیرک عمودی دروازه، توسط چشمی دفع شد.
دقیقه 37: پاس حردانی و ضربه فنی فرشاد احمدزاده خطری روی دروازه استقلال به وجود نیاورد و توسط حسینی جمع شد.
دقیقه 44: زمانی که استقلال حمله‌ی نصف و نیمه‌ای را توسط قایدی ایجاد می‌کرد، داور بازی را نگه داشت و در تصمیمی ناگهانی و بحث‌برانگیز، به علی کریمی بخاطر ضربه‌ای که به محمد آبشک زد، کارت قرمز نشان داد که این اتفاق، بازی را برای 5 دقیقه دچار وقفه و جنجال کرد و فرهاد مجیدی نیز به علت اعتراض‌های شدید به داوری، اخراج شد.
دقیقه 7+45: ارسال توپ از سمت چپ زمین موقعیت خوبی برای فولاد به وجود آورد که قاسمی‌نژاد این فرصت را هدر داد تا مدافعان استقلال توپ را دور کنند.
دقیقه 48: ارسال پای چپ و کوتاه قایدی به شکل خطرناکی از مقابل دروازه فولاد عبور کرد و به اوت رفت.
دقیقه 58: ارسال حردانی از سمت راست زمین در موقعیت خوبی به بیت‌سعید رسید که شوت او به بیرون رفت، اما پیش از آن آفساید مهاجم فولاد گرفته شده بود.
دقیقه 62: پاس آبشک و شوت محکم احمدزاده از پشت محوطه جریمه با واکنش حسین حسینی و اصابت توپ به تیرک افقی دروازه استقلال به کرنر رفت.
دقیقه 69: اشتباه روزبه چشمی در دفع توپ موجب شد تا توپ در موقعیت عالی به وحید حیدریه برسد، اما شوت روی پای او به بیرون رفت.
دقیقه 74: ضربه سر شیمبا روی توپ ارسالی توسط صابر حردانی از کنار دروازه استقلال عبور کرد.
دقیقه 1+90: باقرپور موقعیت خوبی برای زدن گل سوم فولاد داشت که تکل به موقع وریا غفوری اجازه نداد او گلزنی کند، اما در ادامه توپ به بیت‌سعید رسید که ضربه او را هم مدافعان استقلال تبدیل به کرنر کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فولاد خوزستان استقلال شاگردان نکونام دروازه استقلال رفت دقیقه بیت سعید لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد

به گزارش ورزش سه، ابولفضل جلالی فول بک خلاق استقلال که در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ قرار دارد در بازی با تراکتور نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه حریف خلق کند و سبک بازی و حساسیت مسابقه دلیل اصلی این اتفاق بود.

جلالی در بازی‌های پیشبین استقلال زمانی که بازیکنان استقلال در محوطه جریمه استقرار دارند و جایگیری انجام دادند با اضافه شدن از خط دفاع و دریافت توپ در سمت چپ آن هم در حال حرکت با توپ ارسال روی دروازه را انجام می‌دهد و همین موضوع باعث بهم ریختگی خط دفاعی حریف و خلق موقعیت روی دروازه رقبا می‌شود، او در بازی شمس آذر با همین روش مهرداد محمدی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و گل اول استقلال به ثمر رسید.

حساسیت دیدار تراکتور و استقلال باعث شده بود که دو تیم با فشردگی بیشتری در خط هافبک و دفاع حضور داشته باشند و همین مسئله فضای کمتری در اختیار مهاجمان استقلال قرار داده بود، همچنین مدافعان این تیم برای فرار از یارگیری مستقیم به عقب باز می‌گشتند و حرکات انفجاری ابوالفضل جلالی در این مسابقه راه به جایی نبرد.

رقیب اصلی جلالی، ریکاردو آلوز هم در این مسابقه در خلق موقعیت چندان موفق نبود و نتوانست پاس گل به نام خودش ثبت کند تا همچنان هر دو بازیکن با 9 و 8 بازیکن در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ قرار بگیرند و روبرتو تورس با پاس گلی که مقابل مس رفسنجان ارسال کرد با 6 پاس گل یک قدم به آنها نزدیک شود.

جلالی در چهار بازی متوالی برای استقلال پاس گل ارسال کرده بود و این مسابقه پایانی بود به روند فوق‌العاده او و باید دید در هفته‌های آینده چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد