Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@00:31:39 GMT

شرایط بد و عجیب کریس رونالدو پس از قرنطینه

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۴۳۲۲

شرایط بد و عجیب کریس رونالدو پس از قرنطینه

ضربه آزاد رونالدو در بازی یوونتوس – بولونیا به سوژه تمسخر کاربران در فضای مجازی تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو یکی از بدترین ضربات ایستگاهی تاریخ دوران حرفه‌ایش را در دیدار تیم فوتبال یوونتوس مقابل بولونیا زد که ضعیف‌ترین ضربه ایستگاهی‌اش از زمان حضور در یوونتوس بود و مورد انتقاد بسیاری هم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوپراستار پرتغالی یوونتوس از سال ۲۰۱۷ تا امروز در لباس باشگاهی خود هیچ ضربه ایستگاهی را به گل تبدیل نکرده. او در بازی ۲ شب پیش یووه مقابل بولونیا می‌خواست شانس خود را امتحان کند که نتیجه آن بسیار بد بود. رونالدو در این بازی حتی گل هم زد اما ضربه‌ای که در دقیقه ۱۴ از پشت محوطه جریمه زد آن‌قدر بد بود که در فضای مجازی به شدت مورد تمسخر واقع شد و چند رسانه از حمله مارکا هم به این مسئله اشاره کردند. محل ضربه، موقعیت خوبی برای گلزنی به وجود اورده بود اما رونالدو توپ را با اختلاف زیادی به بیرون زد.

رونالدو امسال نتوانسته حتی مانند سال گذشته در یووه بدرخشد و حتی شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش شنیده می‌شود. او پس از شکست با یووه در ۲ فینال معتبر، از سوی بسیاری از بازیکنان هم مورد نقد قرار گرفت.

لوکا تونی پس از دیدار مقابل ناپولی گفته بود:

رونالدو حتی دیگر نمی‌تواند دریبل کند. او در این شکست مقصر است و در شرایط فیزیکی خوبی به سر نمی‌برد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالدو یوونتوس رونالدو یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان یک بازی مهم را مقابل مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پشت سر گذاشت. دیداری که باعث شد بازیکنان جوان این باشگاه دیده شوند و راه خود به سمت آینده را باز کنند.

این تیم برای بازی در جام حذفی مجبور شد به رفسنجان سفر کند و بامداد روز جمعه به تهران برسد. عصر جمعه، ریکاوری خودروسازان انجام شد و از امروز، تمرینات عادی دنبال می‌شود اما رضا عنایتی با یک چالش جدی مواجه شده است.

او باید تیمش را روز دوشنبه به دومین بازی خارج از خانه پیاپی اعزام کند. این بار، شمس آذر حریف پیکان در لیگ برتر است. یک بازی سخت دیگر. نکته مهم ماجرا، زمان برگزاری این بازی است. عنایتی و شاگردانش مجبورند یک روز زودتر از سایر تیم‌ها در قزوین به میدان بروند آن هم در حالی که مقابل مس رفسنجان، بازی به 120 دقیقه و ضربات پنالتی کشیده شد و سپس یک سفر نسبتا طولانی پیش آمد.

این مسائل سبب خستگی بازیکنان و حساسیت در تقسیم انرژی، مدل تمرینات تاکتیکی و سرعت عمل در آنالیز شمس آذر شده و چالش بزرگی برای عنایتی به وجود آورده است.

هفته گذشته از سوی باشگاه پیکان، در خواست تغییر زمان بازی به مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال شد اما زمان این دیدار ثابت ماند تا مشکل خودروسازان افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم